مقایسه فروشنده های بک لینک

2 دیدگاه
  • خرید بک لینک بی شک تاثیر گذارترین روش در کنار خرید رپورتاژ آگهی برای بهبود رتبه در نتایج گوگل می باشد و در این مطلب به مقایسه سایت های فروشنده بک لینک پرداخته ایم . در این مقایسه به ترتیب نتایج گوگل در جستجوی خرید بک لینک ، از سایت های فروشنده ی بک لینک مورد بررسی قرار می گیرند و همچنین سایت های که در تبلیغات گوگل فعال هستند نیز مورد بررسی قرار میگیرند . این مطلب پاسخی است به اینکه چگونه بک لینک بخریم و از کجا بک لینک بخریم .

    بک لینک همانطور که در عنوان مطلب قید شده به چندین اسم و عنوان دیگر شناخته می شود که مهم ترین آن “بک لینک” و بعد از آن بیشتر برای فارسی زبانان و عامیانه “پیوند دوستان” معروف هست و در نهایت پیوند ورودی .

    بک لینک چیست ؟

    به گزارش 3ochi.com اگر بخواهم طوری توضیح بدم که متوجه بشید بک لینک چیست ، باید اینطور تصور کنید ؛

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    برنامه‌ریزی مالی برای سفر به کانادا

    چسباندن اعلامیه و اطلاعیه اگر بک لینک باشد در واقع ارجاع از یک محله یا تابلو به یک مکان دیگر هست و ممکن هست این ارجاع دارای اعتبار بالا باشد .

    مثلا یک اطلاعیه برای کسب و کار شما در روی درب استانداری چسبانده شود درواقع اعتبار بسیار بالای به کسب و کار شما می دهد .

    حالا بک لینک هم به همین حالت هست که عرض کردم . اگر بک لینک شما یا پیوند ورودی شما در یک مکان(وب سایت) قرار داده شود یک میزان اعتبار به شما داده می شود . میزان این اعتبار به خیلی عوامل پیچیده و سخت بستگی دارد .

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آشنایی با شغل های رشته حسابداری

    دور بک لینک رو با خط قرمز مشخص کردم

    بک لینک BackLink از سایت های قوی اگر به سایت شما داده شود ، اعتبار سایت شما خیلی بیشتر بالا می رود تا اینکه بک لینک شما روی یک سایت ضعیف و تازه کار و کم بازدید باشد .

    خرید بک لینک از قالب معروف ترین روش تهیه بک لینک در جهان هست و به این شکل هست که سایت مثلا ۳ochi.com به سایت شما در گوشه وبسایت لینک میده ( روی قالب درج میشه و کل صفحه های سایت سئوچی رودر بر میگیره و هرجای سایت ما بروید لینکتون هست ) این می شود بک لینک از روی قالب یا بک لینک از تمام صفحه ها .

    گوگل اعتبار یک بک لینک رو بشدت آنالیز می کند و همه جوره تست می کند و چون گوگل بشدت مخالف تبلیغات بک لینک هست اگر بفهمد شما بابت بک لینک پول دادید کلا سایت شما رو جریمه می کنه حالا هرچقدر این کارتون حجمش بالا باشه بیشتر جریمه می کنه و باید بشینید پای یک سئوکار تا به نیابت از شما توبه گوگل بکنه ! یعنی به گوگل بگه ببخشید و جاهایی که پول داده بودید رو به گوگل کامل معرفی کنه و بگه disavow کن ، یعنی نادیده بگیر .

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    دیلیت اکانت اینستاگرام چطور انجام می شود و آموزش حذف اکانت اینستاگرام

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      Latif alizadeh

      سلام تمام مطالبتان خیلی عالیه و آورش ها هم جالب هستند میشه کمی تخفیف روی قیمت آموزش هابتان بدهید چون من می خواستم آموزش ساخت دفترچه تلفن و فاکتور هوشمندتان را بخرم

      پاسخ
        زمان الله ابراهیمی

        سلام خدمت شما دوست عزیز فعلا تخفیف نداریم اگه تخفیف گذاشته بشه لز طریق تلگرام سون ریپلای اطلاع رسانی خواهد شد موفق باشید مثل همیشه

        پاسخ