دانلود رایگان قالب وودمارت ممنوع (هشدار امنیتی)

3 دیدگاه
  • دانلود رایگان قالب وودمارت ممنوع (هشدار امنیتی)

    دانلود رایگان قالب وودمارت چه خطرات و معایبی دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی را در این رابطه به شما کاربران بیان کنیم. چراکه با نصب نسخه های غیر اورجینال، ممکن است ناخواسته درگیر چالش ها و خطرات مختلفی شوید که این امر برای وب سایت های فروشگاهی و تجاری بسیار مهم خواهد بود.

    قالب وودمارت چیست؟

    بسیاری از کاربرانی که قصد راه اندازی فروشگاه های اینترنتی مجازی را دارند، معمولا اقدام به دانلود رایگان قالب وودمارت می کنند. اما چرا قالب وودمارت اینقدر محبوب است؟ برای پاسخ به این پرسش، ابتدا باید با این نوع تم وردپرسی آشنا شوید. قالب وودمارت که با عنوان WoodMart – Multipurpose WooCommerce Theme شناخته می شود، جزو 3 قالب برتر E-Commerce یا فروش آنلاین است که می توانید آن را بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب کنید. این تم جذاب وردپرسی، تاکنون بیش از 49 هزار بار به فروش رفته و توسعه دهنده آن، تیم معروف xtemos می باشد.

    برای این قالب تاکنون بیش از 70 دمو آماده ساخته شده است که کار را برای راه اندازی سریع کسب و کارهای آنلاین در صنایع متفاوت راحت تر می کند. همچنین برای کسانی که قصد دانلود رایگان قالب وودمارت و استفاده از این تم را دارند، داکیومنت های آنلاین و کاملی در دسترس می باشند. توضیحات کاملی در بخش های گوناگون اعم از:

    • نصب و آپدیت تم،
    • تنظیمات قالب،
    • توضیحات کامل بخش هدر ساز،
    • توضیحات بخش فروشگاه و محصولات،
    • معرفی پست تایپ ها،
    • راهنمایی Layout Builder ووکامرسی،
    • ساخت اسلایدر وودمارت،
    • امکان چند زبانه کردن سایت و نیز
    • توضیحات نصب افزونه ها و تنظیمات دیگر

    بیان شده است که می توانید همه آنها را در قالب مقاله به همراه ویدیوها و عکس های مختلف مشاهده کنید.

    آموزش وردپرس با قالب وودمارت

     

    یکی از ویژگی های قالب وودمارت این است که یادگیری وردپرس با این قالب آسان است. با یک آموزش وردپرس می توانید کار با وردپرس و این قالب را یاد بگیرید. در نسخه های منتشر شده از این قالب در منابع معتبر مثل یونی وودمارت، وردپرس باران، راستچین، ژاکت، فکت وردپرس، دیجیتال تو، دانشگاه وردپرس و… معمولا آموزش قالب وودمارت نیز ارائه می شود.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    ویژگی یک دوره آموزشی آنلاین خوب چیست؟

    قالب وودمارت با پشتیبانی از دو افزونه صفحه ساز محبوب وردپرس یعنی ویژوال کامپوزر و المنتور یک قالب عالی برای یادگیری وردپرس است. آموزش طراحی سایت با وردپرس به کمک این قالب فروشگاهی حرفه ای و افزونه های صفحه ساز ارائه شده خیلی سریع شما را به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل می کند.

    از طرفی امکانات فروشگاهی دانلود قالب وودمارت با ووکامرس هماهنگ شده اند. ووکامرس قدرتمندترین سیستم فروشگاه ساز وردپرس است که کاملا رایگان است و تمام امکانات ضروری وردپرس برای یک فروشگاه اینترنتی را شامل می شوند. با آموزش قالب وودمارت می توانید به طور کامل بر ووکامرس و وردپرس مسلط شوید و تنها با دانلود قالب Woodmart یک سایت فوق حرفه ای داشته باشید.

    تفاوت نسخه رایگان و اورجینال وودمارت

    کسانی که قصد دانلود رایگان قالب وودمارت را دارند، می بایست اقدام به خرید این محصول نمایند. به طور کلی 3 روش برای دسترسی به این قالب فروشگاهی وجود دارد که عبارتند از:

    • خرید قالب وودمارت از تیم سازنده به صورت مستقیم،
    • خرید نسخه های لایسنس شده و دانلود قالب اورجینال وودمارت،
    • دانلود رایگان قالب وودمارت از وب سایت ها.

    در این میان، 2 روش اول به عنوان مرسوم ترین شیوه تهیه این تم ورپرسی شناخته می شود. اما ممکن است افرادی اقدام به دانلود رایگان قالب Woodmart نمایند. در این صورت برخی تفاوت ها با نسخه اصلی وجود دارند که می بایست متوجه آنها باشید:

    • در نسخه های رایگان، لایسنس قالب برداشته می شود. در این صورت فایل قالب توسط افراد مختلف قابل نصب است.
    • قالب های رایگان تنها دارای نسخه های خام هستند که امکان دانلود و درون ریزی دموها برای آن وجود ندارد.
    • یکی دیگر از مهم ترین تفاوت ها، عدم ارائه پشتیبانی از طرف تیم توسعه محصول است. حتی در روش دوم یعنی “خرید نسخه های لایسنس شده” از پلتفرم های معتبر، گروه پشتیبانی وجود دارند که می توانید مشکلات ایجاد شده در قالب را به کمک آنها برطرف کنید.
    • برخی از قالب ها به صورت اختصاصی، افزونه های جداگانه ای دارند. در صورتی که اقدام به دانلود رایگان قالب وودمارت نمایید، این پلاگین ها اجرا نخواهند شد.
    • در صورتی که قالب وودمارت از پلتفرم نامعتبری تهیه شود، هیچ تضمینی برای دسترسی به آپدیت های قالب وجود ندارد. همچنین شما نمی توانید قالب خود را به صورت خودکار آپدیت کنید.
    • بروزرسانی افزونه ها نیز همانند آپدیت قالب، نیازمند فعال سازی محصول اورجینال می باشد.
    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    برای خرید بلیط هواپیما واکسینه شوید

    در کنار این موارد، ممکن است برخی تفاوت‌های دیگر نیز وجود داشته باشند که در هنگام استفاده عملی از وودمارت به آنها برخورد خواهید کرد.

    خطرات دانلود رایگان قالب وودمارت چیست؟

    اما خطرات دانلود رایگان قالب وودمارت چیست؟ در این خصوص مهم ترین چیزی که می بایست به آن پرداخت، امنیت وب سایت شما است. قالب هایی که به صورت رایگان در فضای مجازی وجود دارند، نال شده هستند. این نوع قالب ها، بسته به اینکه فرد توسعه دهنده چه نیتی از انتشار رایگان آن داشته است، دارای کد های مخربی هستند. به طور معمول، کدهای مخرب به 2 نوع کد تقسیم می شوند. دسته اول کدهایی هستند که برنامه نویس آنها را وارد قالب کرده و می توانند هدف خاصی داشته باشند. دسته دیگر همان کدهای قالب هستند که تغییر داده شده و یا حذف شده اند.

    برخی از افراد ممکن است برای نال کردن قالب، اقدام به تغییر کدهای آن نمایند که منجر می شود تا امنیت و عملکرد قالب از بین برود. این کار 2 خطر مهم را ایجاد می کند که عبارتند از:

    • اختلال در عملکرد قالب: دست بردن به کدهای یک قالب، کار درستی نیست. چراکه می تواند کارکرد سایت شما را دچار اختلال کند. به همین خاطر نباید اقدام به دانلود رایگان قالب وودمارت نمایید. این اختلال به 2 شکل نمایش داده می شود. در حالت خوشبینانه، سایت شما از همان ابتدای نصب و راه اندازی قالب، در برخی قسمت ها دچار ارور و خطاهایی می شود که نشان از کدهای مخرب آن است. در حالت دیگر، اختلال در عملکرد سایت پس از گذشت یک مدت زمان و یا با نصب افزونه های دیگر نمایان می شوند.
    • امنیت: در این بخش، برنامه نویس کدهایی را وارد سایت می کند که می تواند منجر به هک شدن و از کار افتادن فروشگاه اینترنتی شما گردد. این کارها از طریق درج بک لینک، استفاده بیش از حد از منابع سرور و غیره انجام می گردند.

    مهمترین مشکل دانلود رایگان محصولات پولی، امنیت است. خطرات نسخه های رایگان را در یونی وودمارت بیشتر بررسی می کنیم.

    خطرات دانلود رایگان قالب وودمارت برای سئو

    بخش دیگری از خطرات دانلود قالب وردپرس وودمارت Woodmart رایگان مربوط به سئو و بهینه سازی آن برای نتایج گوگل است. اما این نوع مشکلات چگونه ایجاد می شوند. در این خصوص باید گفت با دانلود رایگان قالب وودمارت، تم وردپرسی شما دارای کدهای مخرب و تحریف شده و یا اضافه خواهد بود. قسمتی از این نوع کدها به منظور انتقال اعتبار و ریدایرکت برخی از صفحات سایت شما، به قالب افزوده شده اند. در این حالت، در صورتی که صفحات مهمی از سایت شما در نتایج گوگل به جایگاه خوبی برسند، تمام یا بخشی از اعتبار آنها به یک لینک خاص هدایت می شوند.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    انجام پایان نامه کلیه مقاطع و رشته‌‌ها با مناسب‌ترین قیمت

    از سوی دیگر، غیراستاندارد بودن کدهای قالب منجر به ثبت امتیاز منفی یا کاهش سرعت سایت خواهد شد. در نتیجه سایت شما از سوی موتورهای جستجو امتیاز کمتری دریافت می کند. این کار منجر می شود تا فرآیند سئو و بهینه سازی سایت سخت تر شود. بنابراین توصیه ما آن است که برای تهیه قالب های وردپرسی و وودمارت به سایت یونی وودمارت یا وردپرس باران مراجعه کنید.

    https://wpbaran.ir

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتیداشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      Ahmad Behroozifar

      من خودم این توضیحاتی که در مورد خطرات دانلود رایگان قالب وودمارت برای سئو نوشتید را تجربه کردم. رتبه صفحاتم از گوگل یکی یکی در حال حذف بودن تا اینکه با یک متخصص سئو مشاوره گرفتم. معلوم شد قالب نال شده بوده و چیزی که گوگل از سایت میدیده با محتوای اصلی سایت فرق داشته و به همین دلیل رتبه ها از دست میرفتن. با خرید نسخه اورجینال قالب و تغییراتی که در ریدایرکت ها و سرچ کنسول برام انجام دادن بعد از مدتی تونستم به نتایج برگردم. اتفاق خیلی بدی بود که فقط بخاطر قالب رایگان برام ایجاد شده بود.

      پاسخ
      حامد

      دانلود قالب وودمارت بزرگترین اتفاق خوب برای سایتم بود. تا قبلش من از چندین قالب دیگه استفاده کردم ولی هر بار مشکلاتی داشتم که امکان رفعش نبود.

      پاسخ
      منوچهر

      من فکر می کنم یک بار هرینه برای تهیه قالب سایت ارزش داشته باشه ولی اگر نیاز به تمدید باشه شاید هزینه ثابت ایجاد کنه. بنظرم تهیه قالب وودمارت از وردپرس باران این مزیت را داره که یکبار هزینه می کنی و همیشه پشتیبانی و بروزرسانی داری.

      پاسخ