معرفی ابزار تبلیغات در تلگرام و ارسال انبوه

بدون دیدگاه
  • معرفی ابزار تبلیغات در تلگرام و ارسال انبوه

    آیا تا به حال به پیامرسان تلگرام به چشم ابزاری برای تبلیغات کسب و کارتان نگاه کرده اید؟ تلگرام پیامرسانی به روز است، کاربران بسیاری در کل کشور دارد، استفاده از آن رایگان است و سرعت بسیار بالایی نیز دارد. تمامی این موارد، تلگرام را تبدیل می کند به ابزاری ایده آل برای تبلیغات!

    اما آیا تبلیغات در تلگرام واقعا به همین سادگی و ارزانی است؟ واقعیت این است که تلگرام محدودیت هایی برای کاربرانش اعمال می کند تا مانع از ارسال آزادانه و نامحدود پیام در این محیط شود. بدین ترتیب سعی می کند تا تبلیغات را تا حد ممکن در انحصار خودش نگه دارد و نیز مانع ایجاد مزاحمت برای کاربرانش گردد.

    با این حال ارسال پیام انبوه در تلگرام، رویایی دست نیافتی نیست، اگر ترفندهای عبور از این محدودیت ها و ابزار مناسب برای این کار را بشناسید.

    محدودیت های تلگرام در ارسال پیام انبوه

    در ادامه به محدودیت های تلگرام و چاره عبور از این محدودیت ها را شرح خواهیم داد.

    • مشکل اول: تعداد محدود ارسال روزانه

    هرچند تلگرام در ارسال پیام به افراد آشنا هیچ محدودیتی برای کاربرانش قائل نمی شود اما به هر اکانت اجازه می دهد روزانه حداکثر 50 پیام به افراد ناشناس ارسال کنند. منظور از افراد آشنا کسانی هستند که شماره شما را ذخیره کرده اند یا قبلا با شما چت کرده اند، در مقابل منظور از افراد ناشناس کسانی هستند که شماره شما را ذخیره نکرده اند یا قبلا با شما چت نکرده اند. بدیهی است که 50 پیام در روز، رقم کوچکی است و با ارسال این تعداد پیام نمی توان انتظار نتیجه درخشانی را از تبلیغات داشت. پس چاره کار چیست؟

    • راه حل: استفاده از چندین اکانت تلگرام

    اگر می خواهید روزانه تعداد بیشتری پیام به افراد ناشناس ارسال کنید، تنها چاره ای که باقی می ماند استفاده از چندین خط (اکانت تلگرام) برای ارسال پیام به افراد ناشناس است. شما می توانید چندین خط مجازی یا واقعی خریداری کنید و با تک تک این خطوط، اکانت هایی در تلگرام ایجاد کنید و با استفاده از تمامی این اکانت ها به ارسال پیام بپردازید. برای مثال اگر 10 اکانت تلگرام داشته باشید می توانید روزانه پیام تبلیغاتی خود را به حداکثر 500 نفر ناشناس ارسال کنید. شاید با خود فکر کنید مدیریت چندین اکانت تلگرام کار دشواری است. در انتهای این مقاله ابزار مناسب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام از طریق چندین خط را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • مشکل دوم: ریپورت و بلاک شدن
    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آموزش ترکیب کردن سلول‌ها در اکسل

    بلاک و ریپورت دو تا از امکاناتی هستند که تلگرام در اختیار کاربرانش قرار داده است. اگر کاربران از محتوا یا پیامی که در تلگرام دیده اند خوششان نیاید می توانند آن را ریپورت کنند. ریپورت در واقع گزارشی به تلگرام است که سبب می شود تلگرام نسبت به آن پیام و اکانت یا کانالی که آن را منتشر کرده است حساس شده و آن را زیر ذره بین قرار دهد. اگر اکانت شما به دفعات ریپورت شود ممکن است در نهایت محدود و یا حتی مسدود شود و به این ترتیب راه ارتباطی خود را با مخاطبین کسب و کارتان از دست خواهید داد و برای ادامه ارتباط مجبور می شوید خطوط جدیدی تهیه کنید.

    بلاک گزینه متفاوتی است. اگر گیرنده پیام دوست نداشته باشد دیگر پیامی از شما بگیرد می تواند اکانت شما را بلاک کند. در این حالت شما دیگر نمی توانید به آن شخص پیامی ارسال کنید.

     

    • راه حل اول: انتخاب درست مخاطبین

    بهترین کار این است که پیام تبلیغاتی خود را تنها برای افرادی ارسال کنید که می دانید به نوع خدمات و محصولات شما نیاز دارند، ارتباطاتی با زمینه کاری شما دارند و یا به این حوزه علاقمند هستند. این دسته از افراد نه تنها با مشاهده پیام تبلیغاتی، شما را ریپورت نمی کنند بلکه از آن استقبال نیز می کنند. از آنجا که این گروه از افراد به زمینه کاری شما علاقه یا نیاز دارند به سایت یا کانال یا پیج شما سر می زنند و قیمت و کیفیت محصولات و خدمات شما را با دقت بررسی می کنند و از مشتریان احتمالی شما می شوند.

    اما چگونه می توان به شماره موبایل یا آی دی مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرد؟ به این سوال در بخش پایانی این مقاله  پاسخ داده ایم.

    • راه حل دوم: دقت در نگارش متن پیام تبلیغاتی

    مورد مهم دیگر متن پیام شماست. اولین چیزی که گیرنده پیام از شما و کسب و کارتان می بیند متن پیام شماست. پیام شماست که سبب می شود گیرنده پیام شما را ریپورت کند یا از سایتتان بازدید کند، پس نهایت دقت و توجه را در نگارش آن به کار ببرید.

    پیام خود را بدون سلام و احوالپرسی شروع نکنید. در صورت داشتن دسترسی به نام مخاطبین، حتما در پیام آنها را با نام و القاب مناسب (آقا، خانم، دوست و …) خطاب کنید. بهتر است لحن پیام رسمی، مودبانه و دوستانه باشد. روی روانشناسی متن پیام کار کنید، بدیهی است که هیچ کس خوشش نمی آید یک پیام صرفا تبلیغاتی دریافت کند.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آشنایی با شغل های رشته حسابداری

    معرفی بهترین ابزار برای ارسال پیام انبوه در تلگرام

    حال که محدودیت ها و مشکلات ارسال انبوه پیام در تلگرام را توضیح دادیم و راه حل هایی نیز ارائه دادیم، آیا می توان اکنون به صورت دستی به تبلیغات در تلگرام پرداخت؟

    شما برای تبلیغات در تلگرام به ابزار مناسب برای خودکارسازی امور نیاز دارید. مدیریت امور تبلیغاتی و ارسال پیام با استفاده از چندین خط کار آسانی نیست. یافتن تعداد انبوهی شماره موبایل یا آی دی مخاطبین هدف و ارسال پیام به تک تک این افراد به صورت دستی تقریبا ناممکن است.

    یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار پکیج ربات ارسال پیام انبوه تلگرام کاربر مجازی است. این ربات بی نظیر می تواند با چندین اکانت تلگرام کار کند، به صورت خودکار این خطوط را عوض کرده و پیش از رسیدن به محدودیت تلگرام، کار ارسال را با خط دیگری ادامه دهد. کافی است متن پیام خود و لیست آی دی یا شماره موبایل مخاطبین خود را در اختیار ربات قرار دهید تا پیام شما را به صورت خودکار، به تمام این افراد ارسال کند.

    با استفاده از این ربات می توانید انبوهی از شماره موبایل یا آی دی های مخاطبین هدف خود را به دست بیاورید. بدیهی است که مخاطبین هدف شما همان کاربرانی هستند که عضو گروه های تلگرامی رقیب شما یا گروه های تلگرامی مرتبط به زمینه کاری شما  هستند. این ربات می تواند آی دی یا شماره موبایل تمامی اعضای هر گروه تلگرامی را استخراج کند.

     

    پکیج ربات ارسال پیام انبوه تلگرام کاربر مجازی کاری از شرکت بهسازان مجازی است که در ابعاد بین المللی نیز محبوب و پرطرفدار است. یکسری از کاربردها و ویژگی های مهم این پکیج عبارتند از:

    • این نرم افزار می تواند به چندین خط واقعی یا مجازی (یا چندین اکانت تلگرام) وصل شود.
    • نرم افزار ارسال پیام انبوه تلگرام به صورت کاملا خودکار ، هر تعداد پیامی را که بخواهید با هر یک از خطوط شما به افراد ارسال می کند.
    • این ربات به صورت خودکار پس از ارسال تعداد دلخواه پیام شما با هر خط، آن خط را تعویض کرده و کار ارسال را با خط دیگری ادامه میدهد.
    • این نرم افزار اطلاعات (اعم از آی دی، شماره موبایل و نام) تمامی اعضای فعال هر گروه تلگرامی را استخراج کرده و در قالب یک فایل اکسل به شما تحویل می دهد.
    • نرم افزار ارسال پیام انبوه تلگرام به صورت تمام اتوماتیک، می تواند لیستی انبوه از آی دی های تلگرامی را به یک گروه تلگرامی اد کند.
    • این ربات پیام شما(شامل متن، لینک، عکس و ویدئو) را به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت شما، به لیست آی دی افراد شناس و ناشناس ارسال می کند.
    • این ربات همچنین می تواند پیام شما را به صورت خودکار و انبوه به لیستی از شماره موبایل ها بفرستد.
    • این ربات به صورت کاملا خودکار پیام های مدنظر شما را به صورت متوالی در یک گروه یا در گروه های مدنظر شما ارسال می کند.
    • این نرم افزار علاوه بر پیام متنی، عکس و ویدئو را نیز می تواند ارسال کند.
    • شماره موبایل هایی که اکانت تلگرام ندارند یا آی دی هایی که نادرست هستند هیچ اختلالی در کار ربات ایجاد نمی کنند و باعث توقف کار ربات نمی شود. ربات به صورت خودکار این شماره ها را رد می کند و به سراغ شماره موبایل یا آی دی بعدی موجود در لیست می رود.
    • شما می توانید این نرم افزار را روی سرور مجازی و نیز ماشین مجازی اجرا کنید.
    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    سایت ساز چیست؟ راهنمای خرید هاست و دامین

     

    و در پایان

     

    با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید ارسال پیام انبوه به افراد غریبه در تلگرام یا اد انبوه در گروه تلگرامی را با استفاده از چندین خط مجازی یا واقعی انجام دهید و از محدودیت روزانه تلگرام گذر کنید. این نرم افزار با استخراج آی دی مخاطبین هدف سبب می شود تا تبلیغات خود را به صورت هدفمند انجام دهید و نگران ریپورت شدن نباشید و نیز با خودکارسازی کل ارسال گروهی پیام و اد اجباری، سبب می شود دیگر انرژی و زمان باارزش خود را صرف این فعالیت ها نکنید و تبلیغات خود را با سرعت جلو ببرید.

     

    کاربر مجازی رباتی رایگان نیز در زمینه تلگرام طراحی کرده است با نام «ربات حذف اکانت تلگرام کاربر مجازی»  که می‌تواند به سرعت و کاملا خودکار اکانت تلگرام شما را دیلیت کند. بد نیست قبل از خرید محصولات تجاری این شرکت، کیفیت کارشان را با محصولات رایگان آنها بسنجید.

     

     

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    اشتراک گذاری:

    لیست دانلود

    dfgfdg
    dfgfdg
    dfgdfg
    dfgdfg
    dfgdfg
    dfgdfg

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.