نقش فناوری های جدید در یادگیری بشر

بدون دیدگاه
  • نقش فناوری های جدید در یادگیری بشر

    به احتمالا قوی چیزهای زیادی در مورد نقش فناوری در آموزش همه‌گیر شنیده اید، و دلیل خوبی هم داریم: روشهای دیجیتالی جوامع مدرسه را قادر می‌سازد تا یادگیری را از طریق عدم اطمینان و وقفه حفظ کنند، هیچ‌یک از ما تصورش را هم نمی‌کردیم. آموزش زبان انگلیسی

    با این حال، استفاده از تکنولوژی حتی در نیز با چالش های حیاتی همراه شده است. از زمانی که همه‌گیری مدارس در مارس 2020 بسته شد، مناطق مدارس برای دسترسی دانش‌آموزان به دستگاه‌های محاسباتی و اینترنت سرمایه‌گذاری کردند.

    تکنولوژی از راه دور به کمک یادگیری شما بیاید. معلمان مردد در فناوری وقتی یاد گرفتند که در کلاس‌های مجازی بداهه آموزش و یادگیری از راه دور را هدایت کنند، در فناوری مهارت پیدا کردند. با این حال، با تمام پیشرفت‌هایی که در یادگیری دیجیتالی انجام دادیم، وقفه در جنبه‌های اجتماعی حضوری تجربه کلاس باعث شد که دانش‌آموزان سال تحصیلی 2020-2021 را به طور متوسط ​​چهار تا پنج ماه عقب‌تر از خواندن و ریاضی به پایان برسانند. طبق مطالعه اخیر McKinsey & Company.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    خرید شماره مجازی امریکا برای اپل ایدی از فالووران

    ما شروع به دیدن وعده یادگیری دیجیتالی کرده ایم. معلمان می توانند از نرم افزار برای تمایز و شخصی سازی آموزش استفاده کنند. اما ما نمی توانیم در اینجا متوقف شویم. در 18 ماه گذشته، “تکنولوژی” مترادف “مجازی” بوده است، جایی که بسیاری از بچه ها احساس انزوا می کردند، پشت یک دستگاه نشسته و ولع ارتباط با همسالان و معلمان خود را داشتند.

    اکنون این فرصت را داریم که از آموخته‌های خود استفاده کنیم و از آن برای آغاز دوره جدیدی از آموزش استفاده کنیم – دوره‌ای که تا حد زیادی توسط فناوری و در عین حال بر ارتباط انسانی متمرکز شده است، و دوره‌ای که در آن انتخاب نادرست بین نرم‌افزار جذاب را رد می‌کنیم. و یک معلم باورنکردنی با بازگشت به مدرسه در پاییز امسال، می‌توانیم بهترین فناوری را با بهترین تجربه کلاس درس ترکیب کنیم.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    مقایسه فروشنده های بک لینک

    HMH اخیراً نتایج گزارش سالانه اعتماد معلمان را به اشتراک گذاشته است، و یافته‌ها بینش‌های مهمی در مورد ویژگی‌هایی ارائه می‌دهند که باید کلاس درس پس از همه‌گیری را تعریف کنند. بهترین آموزشگاه آیلتس تهران

    نتیجه تحقیقات

    بیش از 1400 مربی خط مقدم از سراسر ایالات متحده پاسخ دادند، و در حالی که خوش بینی کاهش یافته است (تنها 38٪ از مربیان دیدگاه مثبت یا مثبتی نسبت به وضعیت حرفه خود گزارش کردند)، اعتماد به تسلط و بهره مندی از فناوری های یادگیری در حال افزایش است.

    ما در حال حرکت از عصر دیجیتال به اثبات دیجیتال هستیم.

    علیرغم یک سال پر فراز و نشیب، دیدگاه های کنونی معلمان در مورد فناوری نقطه روشنی را فراهم می کند و راه را برای استفاده هدفمندتر از راه حل های دیجیتال هموار می کند.

    اعتماد معلمان به استفاده از edtech از زمانی که ما این نظرسنجی را هفت سال پیش آغاز کردیم، در بالاترین حد خود قرار دارد و 66% از معلمان بسیار یا بسیار به توانایی های خود اطمینان دارند. بسیاری تجربه خود را از پرتاب شدن به عمق در مارس 2020 اعتبار می‌دهند. امروزه تقریباً 95 درصد از معلمان به اتفاق آرا مزایای edtech را تجربه کرده‌اند و 77 درصد معتقدند که فناوری به آنها کمک می‌کند معلمان مؤثرتری پس از همه‌گیری باشند.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    150 هزارتومان تخفیف برای خرید قالب وودمارت

    نوع مزایایی که معلمان تجربه می کنند بسیار مهم است. 81% حداقل یکی از سه مزیت اصلی زیر را گزارش می دهند که همه آنها به شدت دانش آموز محور هستند: مشارکت دانشجویی بهبود یافته. آموزش متمایز، فردی؛ و دسترسی انعطاف پذیر به محتوای آموزشی.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.