بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج کدامند؟

بدون دیدگاه
  •  بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج کدامند؟

    استخراج ارز دیجیتال یک روش کسب درآمد بر اساس نرخ ارز دیجیتال (تبدیل) در حوزه کریپتوکارنسی است، اما درصورتی‌که رمزارز مناسبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم می‌توانیم سود خوبی از آن بگیریم. همچنین می‌توانیم با مشارکت در فناوری نرم‌افزاری که بلاک‌چین رمزنگاری را اجرا می‌کند، درآمد نجومی کسب کنیم. بازار کریپتو از فناوری پیشرفته رمزنگاری به طریق مختلف استفاده می‌کند و ایده رمزنگاری به دلیل نیاز به روش‌های ارتباطی در جنگ جهانی دوم شکل گرفت و برای تبدیل اطلاعات خوانا به کد رمزنگاری شده طراحی شد. اکنون ارزهای دیجیتال راه طولانی را پیموده‌اند و اکثر جوامع به دنبال کسب درآمد از این دنیای هیجان‌انگیز هستند. اگر شما هم درباره استخراج ارز دیجیتال کنجکاو هستید و به دنبال بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. 

    استخراج ارز دیجیتال چیست؟ 

    قبل از آنکه بدانیم بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج کدام‌اند، بهتر است اطلاعات خود را درباره فرآیند و قوانین استخراج ارز دیجیتال بیشتر کنیم. استخراج، به معنای یک ویژگی اساسی در حیات ارزهای رمزنگاری شده‌است که باعث می‌شود امنیت تراکنش حفظ شود و در طی این فرآیند کوین جدید وارد شبکه می‌شود. اطلاعات پایه برای استخراج بیشتر ارزهای دیجیتال شبیه به هم است. تمامی ارزهای دیجیتال در شبکه بلاک‌چین فعالیت می‌کنند و از یک روش برای تأیید تراکنش‌ها و معرفی کوین جدید استفاده می‌کنند.

    در فرآیند استخراج، استخراج‌کننده یا ماینر سابقه تمام تراکنش‌های قبلی را دانلود می‌کند و یک رشته بلاک کامل «بلاک‌چین» آن را ذخیره می‌کند. در مرحله بعدی، ماینر معاملات به روز را از مخزن حافظه جمع‌آوری می‌کند و آن را به شکل یک بلاک جدید ساماندهی می‌کند. این بلاک، مشخصاتی دارد که ماینر تلاش می‌کند با انجام محاسبات ریاضی آنها را کامل کند تا پاداش این کار را دریافت کند. 

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    سل کشنده تر است یا کرونا؟!!!

    معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج در سال 2022

    با داشتن تجهیزات سخت‌افزاری ماینینگ ارز دیجیتال همین حالا می‌توانیم استخراج ارزهای دیجیتال را شروع کنیم، اما کدام ارز را استخراج کنیم که سود بیشتری به ما برساند؟ در ادامه ارزهای دیجیتالی را معرفی می‌کنیم که با استخراج آنها می‌توانیم سود خوبی را کسی کنیم. 

    بیت‌کوین (BTC)

    ارز دیجیتال بیت‌کوین آغازگر دوره طلایی تبادلات دیجیتالی در جهان است و در حال حاضر به‌عنوان ارزشمندترین دارایی دیجیتالی در جهان شناخته می‌شود. بیت‌کوین به دلیل استفاده از الگوریتم اثبات کار (PoW) یکی از بهترین گزینه‌ها برای استخراج است و بسیاری از کاربران که به دنبال استخراج ارز دیجیتال هستند در ابتدا به سراغ بیت‌کوین می‌روند. بیت‌کوین را می‌توان جزو پرسودترین ارز دیجیتال برای استخراج دانست. این ارز در جایگاه نخست سایت کوین مارت کپ قرار دارد و سلطه دار بازار ارزهای دیجیتال است. 

    همچنین بخوانید: لیست صرافی های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی

    اتریوم (ETH)

    پروژه اتریوم را می‌توان دروازه دنیای غیرمتمرکز دانست، جهانی عاری از هرگونه واسطه و مجوزهای دست‌وپاگیری که در دنیای واقعی وجود دارد. شبکه اتریوم در ابتدا با الگوریتم اجماع اثبات کار راه‌اندازی شد، اما از آنجایی ‌که نقدها و انتقادات زیادی درباره این نوع سازوکار وجود دارد، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند تا با به‌روزرسانی‌های متعدد الگوریتم اثبات سهام را جایگزین اثبات کار کنند. در نهایت با روی کار آمدن به‌روزرسانی اتریوم2.0 اثبات کار کنار گذاشته خواهد شد و دیگر امکان استخراج اتریوم وجود ندارد.  در حال حاضر امکان استخراج اتریوم وجود دارد و تاریخ دقیق این به‌روزرسانی مشخص نشده است. 

    دوج کوین (Doge)

    یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج، دوج‌کوین است. بسیاری از افراد پیدایش این ارز را سرآغاز ظهور موج جدیدی از آلت‌کوین‌ها می‌دانند. دوج‌کوین سختی شبکه پایین‌تری نسبت به بیت‌کوین دارد و پاداش آن نیز از بیت‌کوین بیشتر است. از آنجایی که در فرآیند استخراج اثبات کار، انرژی بالایی صرف می‌شود و دوج‌کوین هم مانند لایت‌کوین از الگوریتم “Scrypt” استفاده می‌کند، می‌توان با استخراج ترکیبی از قدرت پردازش لایت‌کوین استفاده کرد و هر دو ارز را با هم استخراج کرد. پس بهتر است برای استخراج دوج‌کوین به سراغ استخراج لایت‌کوین برویم تا با یک تیر دو نشان بزنیم. 

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    قالب ایران کالا و برترین قالب های فروشگاهی راست چین

    مونرو (XMR)

    شبکه مونرو یکی از پیش‌گامان حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین ناشناس ماندن آنها در فرآیند تراکنش و جابه‌جایی دارایی‌های دیجیتال است. تیم توسعه مونرو تمام تلاش خود را می‌کند تا جزئیات تراکنش کاربران به کسی نمایش داده نشود. ارز دیجیتال مونرو به دلیل استفاده از الگوریتم مخصوصی که دارد اجازه استخراج با دستگاه‌های ASIC را نمی‌دهد. این ارز دیجیتال را می‌توانیم با استفاده از چند CPU و GPU قدرتمند استخراج کنیم. 

    زی کش (ZEC) 

    سازندگان ارز دیجیتال زی کش مدعی ایجاد حریم خصوصی به‌صورت کامل هستند. زی کش را می‌توان یکی از اعضای خانواده بزرگ بیت‌کوین دانست، زیرا این رمزارز بر اساس کدهای پایه بیت‌کوین نوشته شده‌است و از برخی از ویژگی‌های طلای ارز دیجیتال هم ارث می‌برد. این شبکه بلاک‌چینی دارای 21 میلیون واحد ارز است که  حدود 13 میلیون آن استخراج شده‌اند. زی کش از یک سیستم ضد تورمی هاوینگی برای کاهش پاداش تولید بلاک استفاده می‌کند. اولین هاوینگ در نوامبر سال 2020 انجام شد و سال 2024 هاوینگ بعدی رخ خواهد داد. حفظ حریم خصوصی، کارمزد پایین تراکنش‌ها، قابلیت استخراج، وجود انقضای معاملات و معاملات چند امضایی از جمله مواردی است که موجب برتری این رمزارز نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر شده‌است. 

    ریون کوین (RVN)

    ارز دیجیتال ریون کوین نیز به‌نوعی از خانواده بیت‌کوین است. این کوین شبکه‌ای همتا به همتا است که با هدف توکن‌سازی از دارایی‌ها و اوراق بهادار و انتقال آنها کار خود را آغاز کرده است. ماینرها در این شبکه می‌توانند تنها 21 میلیارد واحد از این دارایی دیجیتال را استخراج کنند و بیش از 10 میلیارد واحد آن تا به امروز ماین شده‌است. این کوین نیز دارای رویداد هاوینگ است و اولین هاوینگ آن در سال 2022 انجام خواهد شد. افرادی که کامپیوترهای خانگی با کارت گرافیک قدرتمند با حداقل 10 گیگابایت حافظه “VRAM”برای سیستم‌عامل ویندوز دارند می‌توانند در استخراج ارز ریون کوین شرکت کنند. 

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آیا کولر گازی برای فعالیت به آب نیاز دارد؟

    بیم (BEAM)

    بیم یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای است که علاوه بر داشتن ویژگی مقیاس‌پذیری، روی ترکیبی از بلاک‌چین‌های “LelantusMW” و ” Mimblewimble ” راه‌اندازی شده‌است. این ارز دیجیتال در برای دستگاه‌های استخراج‌کننده اسیک مقاوم است و فرآیند استخراج آن با کارت‌های گرافیک انجام می‌شود. این ارز دیجیتال را می‌توانیم را کارت گرافیک با حداقل ۳ گیگابایت حافظه VRAM استخراج کنیم. 

     آیا استخراج ارزهای دیجیتال همچنان سودده است؟ 

    در سال 2018، کاربران از سراسر دنیا استقبال خیلی خوبی از رمزارز کردند که موجب زیادشدن سختی استخراج بیت‌کوین شد. برخی از غول‌های بزرگ استخراج به دلیل ضرر ده بودن  استخراج بیت‌کوین مجبور شدند مزارع استخراج خود را تعطیل کنند. در سال 2020 هاوینگ سوم بیت‌کوین انجام شد و پاداش استخراج به 6.25 بیت‌کوین به ازای هر بلاک رسید. با وجود اینکه سختی شبکه کمتر شد؛ اما همچنان استخراج بیت‌کوین یک کار هزینه‌بر است. هر ماینر باید با آگاهی کامل از شرایط موجود در بازار وارد صنعت استخراج شود تا بتواند سود خوبی کسب کند. هر چند که بیت‌کوین تنها ارز دیجیتال قابل استخراج نیست، اما هنوز ارزهای دیجیتالی پیدا می‌شوند که ارزش استخراج کردن را داشته باشند. 

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغات یداشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.