تاثیر نصب افزونه رمز یکبار مصرف در افزایش فروش سایت های وردپرسی

بدون دیدگاه
  • تاثیر نصب افزونه رمز یکبار مصرف در افزایش فروش سایت های وردپرسی

    اگر یک سایت دارید که توسط آن خدمتی را ارائه می دهید یا محصولاتی را به فروش می رسانید در هر صورت هدف  شما افزایش درآمد است. برای افزایش فروش یک سایت تازه کار و هر سایتی که مدتی از فعالیت آن می گذرد راه های مختلفی وجود دارد که یکی از راه ها عضویت تعداد کاربران بیشتر در سایت و نگهداری آنها است. تحقیقات نشان می دهد که ساده کردن فرایند ثبت نام باعث افزایش 63% کاربران سایت شما می شود

    وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منعطف با افزونه هایی است که سایت شما را به یک سایت حرفه ای تبدیل می کنند. ساده کردن فرایند ثبت نام و استفاده از افزونه رمز یکبار مصرف یکی از راه هایی است که می توانید کاربران را به عضویت بیشتر در سایت خود ترغیب کنید. بسیاری از سایت های بزرگ مثل دیجی کالا، اسنپ، تپسی، دیوار و غیره که کاربران زیادی دارند از ورود و ثبت نام با شماره موبایل و دریافت رمز یکبار مصرف در لحظه استفاده می کنند. افزونه دیجیتس یکی از راه های افزایش فروش برای ووکامرس است در ادامه درباره امکانات و عملکرد افزونه رمز یکبار مصرف دیجیتس صحبت می کنیم. 

    روش های افزایش فروش سایت وردپرس

    در این بخش به طور مختصر روش های افزایش فروش سایت های اینترنتی را آورده ایم. 

    • استفاده از کدها و کوپن های تخفیف
    • ورود و عضویت با موبایل و کاهش فیلدهای ثبت نام
    • استفاده از تکنیک های فروش مکمل
    • تمرکز بر سوشال مدیا برای افزایش کاربران و افزایش فروش
    • استفاده از برنامه های وفاداری
    • قابلیت چت آنلاین برای ترغیب مشتریان
    • استفاده هدفمند از پاپ اپ ها

    افزونه ثبت نام با رمز یکبار مصرف؛ افزونه افزایش فروش

    افزونه های متعددی برای افزایش فروش سایت وردپرسی وجود دارند مثل افزونه مقایسه محصولات، جست و جوی پیشرفته، تخفیف هوشمند و افزونه پیشنهاد شگفت انگیز، فیلتر پیشرفته محصولات، افزونه ورود و عضویت با موبایل و غیره. یکی از افزونه افزایش فروش Digits است که با ساده کردن مراحل ثبت نام، کاربر را از درگیر شدن با رمز عبورهای پیچیده و به خاطر سپردن رمز عبور نجات می دهد.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    چگونه وردپرس را با کیت وردپرس یاد بگیریم؟

    شاید بپرسید تاثیر افزونه دیجیتس در فروش سایت چیست؟ به این فکر کنید که کاربر وارد سایت شما شود و فیلدهای مختلفی برای ثبت نام به او نمایش داده می شود. بعضی از کاربران با مشاهده این حجم فیلد از ثبت نام در سایت شما منصرف شده و به همین راحتی شما یک کاربر را از دست می دهید. زیرا ممکن است کاربر شما امروز ثبت نام کند و بعد یک ماه دیگر برای خرید وارد سایت تان شود اگر ثبت نام کاربر نیاز به ورود و ایمیل و به خاطر سپردن رمز عبور داشته باشد ممکن است کاربر از ثبت نام منصرف شود. 

    این افزونه با کاهش فیلدهای ثبت نام این احتمال را کاهش می دهد. با ثبت نام  با رمز یکبار مصرف و فرد ثبت نام کننده، حتی اگر خرید هم انجام ندهد شماره تلفن او در اختیار شما قرار می‌ گیرد و می توانید در کمپین های بازاریابی و فروش از آن استفاده کنید. 

    سیستم ارسال کد تایید یا OTP

    امکانات و ویژگی های افزونه ورود با رمز یکبار مصرف دیجیتس

    ورود و عضویت سریع با موبایل به افزایش عضویت و نرخ تبدیل کاربران کمک می کند. این افزونه با اکثر پنل های پیامکی سازگار بوده و به علاوه با دکان، ووکامرس، بادی پرس، چند فروشندگی vendor و غیره نیز بدون مشکل کار می کند. این افزونه علاوه بر تجربه کاربری بهتر، باعث افزایش امنیت سایت وردپرسی شما می شود. امکانات این افزونه را در ادامه می بینیم: 

    • بازیابی رمز عبور با شماره تلفن
    • جلوگیری از ثبت نام کاربران اسپم و فیک
    • پشتیبانی کاربران قدیمی (آنهایی که قبلا ثبت نام کرده اند)
    • ورود به سایت بدون آدرس ایمیل
    • ایجاد فیلدهای دلخواه برای ثبت نام در سایت
    • شناسایی خودکار کد کشور بر اساس آی پی
    • فعالسازی “رمز عبور قوی ” هنگام ثبت نام
    • تعیین صفحات ریدایرکت بعد ثبت نام و ورود
    • تغییر استایل صفحه ورود و ثبت نام
    • امکان ستاره دار کردن فیلدهای ضروری
    • تعیین نقش کاربری هنگام ثبت نام 
    • تعیین زمان ارسال مجدد کد تایید (OTP)
    • تولید نام کاربری بر اساس شماره موبایل، ایمیل و غیره
    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    هاست 20 گیگابایتی به همراه دامنه و قالب رایگان

    افزایش فروش با افزونه رمز یکبار مصرف و عملکرد آن

    برای فعالسازی رمز یکبار مصرف (OTP) و ثبت نام و ورود با شماره تلفن باید یک پنل پیامکی خریداری کنید و از طریق تنظیمات پلاگین آن را به افزونه دیجیتس متصل کنید. عملکرد افزونه با پنل پیامکی به این صورت است که وقتی کاربر می خواهد در سایت شما ثبت نام کند، تنها با وارد کردن یک شماره تماس عضویت انجام می شود. کاربر شماره خود را وارد کرده و بعد با استفاده از کدی که برای او ارسال می شود ثبت نام را تایید می کند و وارد سایت می شود. در هر بار ورود تنها با وارد کردن شماره موبایل و زدن رمز یکبار مصرفی که برای این شماره ارسال می شود وارد می شود به این ترتیب هم احراز هویت شده و هم امنیت اطلاعات حساب او تضمین می شود. 

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آفر تور مالزی و سنگاپور لحظه آخر (پاییز 1401)

    افزایش فروش با پیشنهادات شگفت انگیز

    همانطور که گفتیم یکی دیگر از روش های افزایش فروش، استفاده از کوپن های تخفیف و پیشنهادات شگفت انگیز در سایت است که کاربر را ترغیب به خرید می کند. افزونه پیشنهاد شگفت انگیز همان پلاگینی است که می توانید در هر صفحه از سایت خود آن را فعال کنید و محصولاتی که می خواهید به کاربر نشان دهید را با قیمت قبل و بعد در این اسلایدر قرار دهید. 

    افزایش فروش با قابلیت چت آنلاین

    یکی دیگر از افزونه ها برای افزایش فروش سایت وردپرس افزونه چت واتساپ است که یک سرویس پشتیبانی برای سایت شما فراهم می کند. برای اینکه در هر زمانی در دسترس کاربران باشید و به سوالات قبل از خرید آنها پاسخ دهید با این پلاگین، ابزارک چت را در هر بخشی از سایت خود ایجاد کنید. پشتیبان های دلخواه اضافه کنید و برای هر پشتیبان ساعت پاسخگویی مشخص کنید به این ترتیب کاربران با اعتماد بیشتری خرید می کنند و اعتماد آنها به شما بیشتر می شود. 

    برای خرید افزونه می توانید به سایت راست چین که مرجع معتبری برای خرید افزونه های راست چین شده است. پلاگین های وردپرس برنامه یا مجموعه ای از یک یا چند توابع نوشته شده در زبان برنامه نویسی PHP است که یک مجموعه خاص از ویژگی ها یا خدمات را به سایت وردپرسی اضافه می کند. پس می توانید کارایی بیشتر و امکانات اضافه تری به وب سایت ها و قالب وردپرس خود اضافه کنید. افزونه هایاوریجینال را نیز در سایت Envato ببینید.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغات یداشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.