ترفندی ساده برای آماده کردن پاورپوینت

1 دیدگاه
  • با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت سون ریپلای

    در این قسمت از مجموعه آموزش‌های رایگان پاورپوینت، ترفندی ساده و آسان مخصوص دانشجوهای عزیز برای طراحی و آماده کردن پاورپوینت‌های ارائه آموزش خواهیم داد.

    فهرست محتوای این مقاله

    1. مقدمه
    2. قالب پاورپوینت دانشجویی

    1.2. قالب‌های پاورپوینت انسانی گام98

    2.2. قالب‌های پاورپوینت پزشکی گام98

    3.2. قالب‌های پاورپوینت مهندسی گام98

    1. مقدمه

    همه ما می‌دانیم که پاورپوینت بهترین ابزار ارائه در جهان است و ارائه بدون پاورپوینت چندان جذاب و جالب نیست. برای استفاده از پاورپوینت شما باید یک قالب پاورپوینت با تم مناسب کار خود آماده کنید؛ اما طراحی تمپلیت پاورپوینت کار ساده‌ای نیست. برای آماده کردن یک تم پاورپوینت حرفه‌ای، شما علاوه بر تسلط به نرم‌افزار پاورپوینت باید

    • تم مناسب ارائه خود طراحی کنید
    • از فونت مناسب استفاده کنید
    • از تصاویر و المان‌های گرافیکی جذاب و متناسب با موضوع ارائه استفاده کنید

    و خلاصه اینکه یک طراح حرفه‌ای باشید. اما بجای این همه تلاش و صرف زمان می‌توانید از تمپلیت‌های آماده پاورپوینت استفاده کنید.

    1. قالب‌های پاورپوینت دانشجویی گام98

    گام98 یکی از سایت‌های خوب و تخصصی دانلود قالب پاورپوینت دانشگاهی است. این وبسایت که به صورت تخصصی بر روی طراحی و ارائه تمپلیت‌های پاورپوینت دانشجویی فعالیت می‌کند برای هر رشته و گرایشی، قالب پاورپوینت مخصوص دارد. پاورپوینت‌های دانشگاهی این وبسایت در 3 دسته انسانی، پزشکی و مهندسی تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت…

    1.2. قالب‌های پاورپوینت انسانی گام98

    انسانی یکی از پرطرفدارترین دسته‌های این وبسایت است. در این دسته قالب‌های پاورپوینتی مخصوص اکثر رشته‌های علوم انسانی همچون زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، مذهبی، حقوق، فلسفه، روانشناسی و … وجود دارد. برای بعضی رشته‌ها هم بیش از یک تمپلیت وجود دارد و شما حق انتخاب دارید هر قالبی را که پسند کردید انتخاب کنید. برای مشاهده محصولات این دسته بر روی « مرجع دانلود قالب پاورپوینت علوم انسانی » کلیک کنید.

    2.2. قالب‌های پاورپوینت پزشکی گام98

    قالب‌های پاورپوینت پزشکی جزو باکیفیت‌ترین تم‌های پاورپوینت وبسایت گام98 است. در این گروه تمپلیت‌های پاورپوینت متنوع پزشکی همچون دندانپزشکی، پزشکی عمومی، زنان و زایمان، بیماری و … وجود دارند و شما می‌توانید برای هر ارائه‌ای که در پیش دارید قالب پاورپوینت دلخواه خود را پیدا کنید. برای ورود به این دسته بر روی « تم پاورپوینت پزشکی گام98 » کلیک کنید.

    3.2. قالب‌های پاورپوینت مهندسی گام98

    گام98 یکی از معدود وبسایت‌هایی است که سعی کرده است تا تمپلیت‌های پاورپوینتی برای اکثر رشته‌های مهندسی طراحی و ارائه کند. در این دسته برای هر رشته مهندسی، همچون نفت و پتروشیمی، برق، عمران، معماری، صنایع، کامپیوتر و … پاورپوینت مخصوص آن وجود دارد. برای ورود به این دسته بر روی « تم پاورپوینت مهندسی » کلیک کنید.

    از ویژگی‌های بارز محصولات این وبسایت می‌توان به کیفیت بالا، مقرون به صرفه و مهمتر از همه استاندارد بودن آن اشاره کرد. به طوریکه اکثر قالب‌های پاورپوینت این وبسایت

    • بیش از 20 اسلاید بدون تکرار دارند
    • دارای اسلایدهای عنوان، فهرست مطالب، اسلاید شروع هر فصل، اسلایدهای محتوای اصلی، اسلاید منابع و اسلاید تشکر هستند
    • دارای فونت‌های استاندارد و مناسب هستند
    • قابل شخصی‌سازی آسان هستند

    تمام قالب‌های آماده پاورپوینت گام98 قابل ویرایش هستند. و برای استفاده از این تمپلیت‌های آماده تنها کافیست شما محتوای خود را به آن منتقل کنید و به نوعی آن را شخصی‌سازی کنید. تمام محصولات این وبسایت دارای ضمانت و ویدئوی معرفی این وبسایت هستند تا شما با خیال راحت از آن دانلود کنید.

    علاوه بر دسته‌های فوق، در وبسایت گام98، تمپلیت‌های پاورپوینت متنوع و جذاب دیگری نیز وجود دارد که برای مشاهده آن‌ها شما می‌توانید « قالب آماده پاورپوینت گام98» را در اینترنت جستجو کنید.

    در این مقاله روشی راحت، آسان و بی دغدغه جهت طراحی قالب پاورپوینت برای ارائه شما دانشجوهای عزیز معرفی شد که امیدواریم براتون مفید باشه. نظرات خود را در زیر همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید تا ما را در بهبود کیفیت مقالات کمک کرده باشید.

    راستی شما چه سایتی رو برای دانلود قالب پاورپوینت پیشنهاد می‌کنید؟

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      نسرین

      من رشتم انسانیه و از قالب‌های پاورپوینت مذهبی گام98 استفاده کردم… واقعا عالی بودن. پیشنهاد می‌کنم شما هم استفاده کنید.

      پاسخ