دانلود فیلم های هیجان انگیز با زیرنویس چسبیده فارسی

بدون دیدگاه
  • فیلم های هیجان انگیز

    به عقیده بسیاری از سینماگران و نویسندگان صنعت سینمایی ژانر هیجان انگیز زمان درون یک فیلم قابل مشاهده است که نتوان از همان ابتدا حوادث و حتی پایان ان را حدس زد، شاید دیده باشید در برخی از فیلم ها همه چیز همانجور حدس میزدید پیش رفته و چیز جدیدی برای دنبال کردن ثانیه ای فیلم وجود نداشته است، فیلم های هیجان انگیز با آب و تاب زیاد دنبال می شوند و با تزریق معماها و پازل هایی باعث می شوند تا هیجان فیلم با کاهش و افزایش های ناگهانی مخاطب را به واکنش وادار کند، برای مشاهده لیست فیلم های هیجان انگیز در سایت نیکی دیلی همراه ما باشید.

    فیلم های هیجان انگیز

    1- دختر پادشاه

    دختر پادشاه (The King’s Daughter) فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی شان مک‌ نامارا است. فیلم‌ نامه این فیلم توسط بری برمن و جیمز شیمس بر اساس رمان خورشید و ماه (۱۹۹۷) به قلم واندا ان. مک‌ اینتایر نگاشته و بازیگرانی همچون؛ پیرس برازنان در نقش لوئی چهاردهم، کایا اسکودلاریو در نقش ماری-جوزف دالامبر، بنجامین واکر، ریچل گریفیتس، فن بینگ‌بینگ و ویلیام هرت در این فیلم ایفای نقش می کنند. داستان فیلم درباره تلاش پادشاه لوئی چهاردهم برای جاودانگی به‌واسطهٔ نیروی زندگی یک پری دریایی است. اولین بار در ۱۵ اوت ۲۰۱۴، کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم را ۱۰ آوریل ۲۰۱۵ اعلام کرد، در حالی که فروش بین‌المللی توسط گود یونیورسال انجام خواهد شد.قط سه هفته قبل از اینکه فیلم برای اکران گسترده باشد، کمپانی پارامونت بدون مشخص کردن تاریخ اکران آینده آن را لغو کرد. یک منبع نزدیک به فیلم ادعا کرد که زمان بیشتری برای تکمیل کار جلوه‌های ویژه مورد نیاز است. این فیلم بعداً به نام دختر پادشاه نامگذاری شد و در ۱ ژوئن ۲۰۲۰، توسط آرک لایت فیلم در طول رویداد مجازی کن ۲۰۲۰ توزیع شد؛ در اکتبر ۲۰۲۱، اعلام شد که کمپانی گراویتاس ونچرز حقوق پخش فیلم را به دست آورده و آن را برای اکران در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ تعیین کرده‌ است.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    مقایسه فروشنده های بک لینک

    2- شکسته

    از پا افتاده یا متلاشی یا شکسته (Shattered) یک فیلم هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی لوئیس پریتو و نویسندگی دیوید لافری است که توسط دو کمپانی Construction Film و Silver Reel تولید و منتشر شد؛ستارگانی چون کامرون مانهن، ساشا لوس، رایدلی آشا بیتمن، لیلی کروگ، جیمز سی برنز، دات فان، دیوید مدیسون، فرانک گریلو، جان مالکوویچ، اش سانتوس در این فیلم بازی می کنند؛ این اثر نخستین بار در تاریخ 14 ژانویه سال 2022 میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس توسط Grindstone Entertainment Group در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم از پا افتاده پس از پخش نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت نمود اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه کامرون مانهن و لیلی کروگ، نحوه کارگردانی، داستان جذاب و هیجانی و همچنین فیلمنامه را مورد تحسین قرار دادند. برای دانلود فیلم Shattered از رسانه نیکی دیلی کلیک کنید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آیا کولر گازی برای فعالیت به آب نیاز دارد؟

    3- کوچه کابوس

    کوچه کابوس (Nightmare Alley) یک فیلم اکشن، جنایی، درام و مهیج محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و مکزیک به کارگردانی گیرمو دل تورو است که توسط دو کمپانی Double Dare You (DDY) و Fox Searchlight Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز گیرمو دل تورو و کیم مورگان براساس رمانی به همین نام نوشته ویلیام لیندزی گرشام در سال 1946 نگاشته اند و هنرمندانی چون؛ بردلی کوپر، کیت بلانشت، ویلم دفو، تونی کولت، ریچارد جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا، دیوید استراترن در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این فیلم نخستین بار در تاریخ 2 دسامبر سال 2021 میلادی در کشور آرژانتین پخش خواهد شد سپس در 17 دسامبر نیز توسط Searchlight Pictures و Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران میشود؛ این فیلم پس از کوچه کابوس محصول سال 1947، دومین اقتباس بلند سینمایی از رمان ویلیام لیندزی گرشام محسوب میشود؛ گیرمو دل تورو گومز کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌ نامه‌ نویس و رمان‌ نویس مکزیکی است؛ دل تورو در حرفه کارگردانی خود به‌ طور دوره‌ای به ساخت آثار فانتزی تاریک به زبان اسپانیایی همچون فیلم‌های گوتیک ترسناک ستون فقرات شیطان 2001، هزارتوی پن 2006 و فیلم‌های اکشن آمریکایی از جمله تیغه 2 2002، اثر ابرقهرمانی فراطبیعی پسر جهنمی 2004 و دنباله آن پسر جهنمی 2: ارتش طلایی 2008، حاشیه اقیانوس آرام 2013 و فیلم شکل آب 2017 پرداخته است؛ دل تورو در نودمین دوره جوایز اسکار برای فیلم شکل آب اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد؛ همچنین فیلم شکل آب جایزه اسکار بهترین فیلم را نیز در این مراسم به خود اختصاص داد.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    بهترین مرکز چاپ در تهران

    4- نفوذ

    نفوذ (Intrusion) یک فیلم درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی آدام سالکی است که توسط سه کمپانی Sea Smoke Entertainment و Creator Media Entertainment و EMJAG Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کریس اسپارلینگ به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون فریدا پینتو، لوگان مارشال گرین، رابرت جان برک، مگان الیزابت کلی، سارا مینیچ، هیس هارگرو، مارک سیورتسن، براندون فیرو، آنتونیو والس، کلینت اوبنچین در آن بازی می کنند. این فیلم اولین بار در تاریخ 22 سپتامبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ بد نیست بدانید فیلم نفوذ پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد اما اغلب آن‌ها بازی فریدا پینتو و همچنین فیلمنامه را مورد انتقاد قرار دادند.

    دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فارسی

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.