با خدمات داروخانه آنلاین بیشتر آشنا شوید

بدون دیدگاه
  • داروخانه آنلاین همانند سایر فروشگاه‌های آنلاین داروخانه‌ای است که بدون حضور فیزیکی به ارائه خدمات و محصولات دارویی و بهداشتی نظیر انواع داروها، مکمل‌ها، تقویت کننده‌ها و محصولات بهداشتی می‌پردازد. این روزها که عموم مردم به خاطر بیماری کرونا مجبورند در خانه‌های خود بمانند بهترین روش خرید کالاهای اساسی استفاده از همین فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. بیشترین کالاهای بهداشتی که این روزها خرید آنها مردم را درگیر خود کرده است انواع ضد عفونی کننده و ماسک است که عمده این کالاها را می‌توان از طریق داروخانه آنلاین و سایر داروخانه‌های اینترنتی به صورت غیر حضوری تهیه کرد.

    شما با خرید ماسک، خرید انواع شیلد، انواع ژل‌های ضدعفونی کننده، انواع تقویت کننده‌ها، ویتامین‌ها، مکمل‌ها و سایر محصولات بهداشتی و دارویی دیگر از طریق داروخانه‌هایی همچون داروخانه آنلاین می‌توانید به پویش در خانه بمانید که این روزها برای قطع زنجیره شیوع کرونا ایجاد شده بپیوندید و به سلامت خود و اعضای خانواده خود کمک کنید.

    خدمات و محصولات ارائه شده داروخانه‌های سطح شهر و حتی داروخانه اینترنتی نظیر داروخانه آنلاین حساسیت‌های بالاتری نسبت به سایر محصولات فروشگاه‌های دیگر دارند زیرا محصولات و خدمات ارائه شده توسط داروخانه‌ها مستقیما با سلامت انسان‌ها در ارتباطتند و کوچک‌ترین خطا و اشتباه ممکن است خطرات جبران‌ناپذیری را بر روی سلامت افراد به وجود آورد. به همین دلیل این مراکز در ارائه خدمات و محصولات بیشترین دقت و درایت را به خرج داده و تمام مجوزات لازمه را از سازمان‌های مربوطه باید کسب نمایند.

    کار داروخانه‌های اینترنتی در سراسر دنیا ارائه انواع داروها و مکمل‌های تغذیه‌ای، محصولات بهداشتی، آرایشی و سلامت محور و… می‌باشد، اما به دلیل یک سری محدودیت‌ها و قوانینی که در ایران وجود دارد این دسته فقط محدود به انواع مکمل‌های تغذیه‌ای مثل انواع ویتامین‌ها یا داروهای سیستم ایمنی و انواع لوازم بهداشتی آرایشی، کالاهای پزشکی، محصولات خاص کودکان، مادران، ورزشکاران و هر محصول موجود در داروخانه به غیر از دارو می‌شوند. در واقع در ایران به داروخانه‌های اینترنتی نظیر داروخانه آنلاین مجوز فروش داروهای درمانی و نسخه‌ای داده نمی‌شود. برای شناخت بیشتر ویژگی‌های داروخانه‌های اینترنتی پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مطالب همراه ما باشید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    چالش‌های ترید در کانال سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز برای مبتدیان

    تفاوت خدمات داروخانه اینترنتی با داروخانه سطح شهر

    همان‌طور که گفتیم تمام محصولات موجود در داروخانه‌های سطح شهر در داروخانه‌های اینترنتی نظیر داروخانه آنلاین نیز موجود می‌باشد به غیر از داروهای اساسی و مهم که آن هم البته فقط در ایران ارائه نمی‌شود اما در سایر نقاط جهان کاملا همانند داروخانه‌های شهری این داروها نیز به شکل اینترنتی به فروش می‌رسد. در داروخانه آنلاین و سایر داروخانه‌های اینترنتی این امکان وجود دارد که به جای مشاوره‌های تک نفره، برای عموم کاربران یک مجله الکترونیک سلامت، تعبیه و در صفحات وب قرار داده شود. همچنین تنوع محصولات از لحاظ نوع، برند و کیفیت و تعداد داروخانه‌هایی مثل داروخانه آنلاین بسیار وسیع‌تر از دارو خانه سطح شهر است.

    مطمئنا زمان‌هایی بوده که برای خرید ماسک و ضدعفونی کننده به داروخانه‌های سطح شهر مراجعه کرده‌اید و با عدم موجودی این دو کالا در داروخانه مواجه شده‌اید. حال اگر این دو محصول را در وب سایت‌های داروخانه‌های اینترنتی جستجو می‌کردید به طور حتم می‌توانستید هر دوی آنها را به تعداد دلخواه و با برندهای مختلف تهیه کنید حتی بدون اینکه مجبور به ترک خانه و یا محل کار خود شوید. از دیگر تفاوت‌های داروخانه اینترنتی با داروخانه‌های سطح شهر این است که در داروخانه‌هایی نطیر داروخانه آنلاین به راحتی می‌توانید مشخصات و اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر خود را در صفحات وب مشاهده کنید و آن را از لحاظ کیفیت، برند و قیمت با سایر محصولات مقایسه نمایید و سپس آن را خریداری کنید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    هاست 20 گیگابایتی به همراه دامنه و قالب رایگان

    راحتی در سفارش و تحویل محصول، ارائه خدمات به صورت 24 ساعته، مشاوره‌های تخصصی و امکان چت‌های آنلاین و ارائه شماره تماس و ایمیل، ارائه تخفیف و فروش ارزان‌تر کالاها، ارسال به درب منزل و یا محل کار بدون نیاز به حضور فیزیکی، در نظر گرفتن قسمتی از وب سایت جهت پرسش و پاسخ، پیگیری سلامت و رضایت مشتریان، امکان پرداخت هزینه از طریق درگاه‌های اینترنتی، کیف پول، پرداخت در محل و… از جمله خدماتی است که توسط داروخانه آنلاین و سایر داروخانه‌های اینترنتی ارائه می‌شود.

    دلایل پایین بودن سطح آگاهی مردم نسبت به داروخانه اینترنتی

    بر خلاف سایر کسب و کارها که سال‌هاست به شکل اینترنتی نیز در ایران فعالیت می‌کنند و مردم با آنها آشنایی کامل دارند. داروخانه‌های اینترنتی همچون داروخانه آنلاین تنها چهار تا پنج سال است که توانسته‌اند مجوزات فروش اینترنتی را از سازمان‌های مربوطه دریافت کنند و سابقه طولانی در این زمینه ندارند. از طرفی به دلیل حساسیت‌های بالای محصولات داروخانه‌ای، امکان رشد داروخانه اینترنتی نسبت به سایر فروشگاه‌ها کمتر است و به کندی پیش می‌رود. این مسائل باعث شده است که مردم کمتر با داروخانه‌های اینترنتی و خدمات آن آشنا باشند.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    بررسی پولسازترین کار در حرفه حسابداری

    محصولات ارائه شده توسط داروخانه آنلاین

    به غیر از داروهایی که نیاز به نسخه پزشک دارند کلیه محصولات داروخانه‌ای توسط داروخانه آنلاین نیز به فروش می‌رسد. این امکان برای داروخانه آنلاین وجود دارد که به دلیل نامحدود بودن فضای وبسایت تنوع بالایی از محصولات را جهت عرضه در ویترین فروشگاهی خود قرار دهد. شما برای خرید هر نوع محصول داروخانه‌ای از خرید ماسک گرفته تا انواع مکمل‌ها، ویتامین‌ها و… می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

    از جمله محصولات ارائه شده توسط داروخانه آنلاین می‌توان به انواع مکمل‌های غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، انواع محصولات مقابله با کرونا نظیر ضدعفونی کننده‌ها و ماسک‌ها، انواع محصولات مادر و کودک، انواع داروهای گیاهی بدون نسخه، مولتی ویتامین‌ها، انواع مکمل‌های بدنسازی، محصولات مراقبتی پوست و مو، محصولات سلامت، محصولات آرایشی و… اشاره کرد. برای مشاهده تمامی محصولات می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید و از راهنمایی‌های مشاورین این داروخانه نیز بهرمند شوید.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.