قیمت مانتو عمده چقدر است؟ عمدباکس چیست؟

بدون دیدگاه
  • اگر به دنبال خرید عمده مانتو با طرح‌های متنوع و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا اتنهای متن با ما همراه باشید.

    مانتو یکی از پرکاربردترین لباس‌های زنانه در بین بانوان ایرانی است. در اکثر فروشگاه‌های لباس خرد زنانه مانتوهای مختلف وجود دارند و مانتو به یکی از کالاهای اساسی هر فروشگاه لباس زنانه تبدیل شده است. از این رو تامین مانتو مورد نیاز فروشگاه‌های لباس زنانه، یکی از چالش‌های اساسی صاحبان این دست از فروشگاه‌ها است.

    قیمت مانتو عمده به چه عواملی بستگی دارد؟

    قیمت مانتو به عوامل متعددی بستگی دارد و این عوامل هستند که قیمت تمام شده مانتو را مشخص می‌کنند. بنابراین این شما خریداران عمده هستید که با توجه به خواسته‌های خود، مانتو مورد نظر را انتخاب می‌کنید.

    پیشنهاد می‌کنیم برای خودتان مشخص کنید که مهم‌ترین فاکتور مدنظرتان چیست؟ آیا قیمت تمام شده هر مانتو برای شما مهم است یا کیفیت آن صرف نظر از قیمت؟

    با توجه به خواسته خود، به راحتی می‌توانید به کمک عمدباکس که در ادامه در رابطه با آن توضیح خواهیم داد، عمده فروشی یا تولیدی مانتو مورد نظر خود را پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

    قیمت یک مانتو به موارد زیر بستگی دارد:

    1.   جنس پارچه استفاده شده در تولید مانتو

    مهم‌ترین فاکتور در تعیین قیمت تمام شده یک مانتو، پارچه استفاده شده در تهیه آن مانتو است.

    هر نوع پارچه خواص خاص خود را دارد و شما باید مشخص کنید که به دنبال تهیه عمده چه نوع مانتویی هستید و متناسب با آن تولیدی یا عمده فروشی مانتو مورد نظر خود را بیابید. لزوما مانتوی تهیه شده از پارچه گران قیمت مناسب شما نخواهد بود و باید تمامی عوامل را در نظر بگیرید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    پشم سنگ، قیمت پشم سنگ تخته ای و توری دار و فویل دار

    2.   هزینه دوخت

    این فاکتور معمولا در مراکز تولیدی مانتو یکسان نیست و هر چرخکار بر اساس کیفیت دوخت و تجربه‌ای که دارد دستمزد متفاوتی دریافت می‌کند.

    3.   وسایل جانبی

    این فاکتور برای قسمت‌هایی از مانتو است که برای زیبایی در تولید مانتو استفاده می‌شوند. از جمله این موارد می‌توان به جیب‌های یک مانتو، دکمه‌های استفاده شده در تولید مانتو، استر، زیپ و غیره اشاره کرد.

    این موارد برحسب جنسی که دارند هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بر قیمت مانتو نیز تاثیر مستقیمی می‌گذارند.

    4.   سود فروش

    میزان سود از فروش مانتو نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت عمده مانتو است که بستگی به مرکز تولیدی مانتو  یا مرکز پخش عمده مانتو مورد نظر دارد.

    خرید عمده مانتو زنانه مستقیم از تولیدی و پخش عمده لباس

    با توجه به توضیحاتی که در بخش قبل دادیم، بهترین راه برای خرید مانتو عمده این است که تولیدی و مرکز عمده فروشی مانتو متناسب با فاکتورهای خود را بیابید. برای یافتن عمده فروشی مناسب، نیاز دارید که از چندین مرکز تولیدی و مرکز پخش عمده مانتو بازدید کنید و شرایط هر یک را بررسی کنید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آموزش ترکیب کردن سلول‌ها در اکسل

    مراجعه حضوری به چندین مرکز و پیدا کردن عمده فروشی تونیک و مانتو یا تولیدی مانتو ارزان و باکیفیت، کار ساده‌ای نیست و هزینه و زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. اما راه‌حل فوق‌العاده‌ای برای حل این مشکل وجود دارد و آن راه حل عمدباکس است.

    وب سایت عمدباکس بستری را ایجاد کرده است که به واسطه آن می‌توانید به سادگی هر چه بیشتر با تولیدی‌ها و مراکز پخش عمده مانتو متنوعی آشنا شوید و عمده فروشی دلخواه خود را بیابید.

    در عمدباکس، مراکز تولیدی و مراکز پخش عمده مانتو از سراسر کشور حضور دارند و شما به سادگی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. برای یافتن عمده فروشی‌های مانتو و همچنین قیمت مانتو کافی است به وب سایت عمدباکس به آدرس https://omdbox.com/ مراجعه کنید. پس از مراجعه به این لینک، از طریق دسته‌بندی‌ها، مانتو را انتخاب کنید. به همین سادگی تمامی مراکز عمده فروشی مانتو موجود در عمدباکس برای شما به نمایش در خواهند آمد.

    اگر به دنبال طرح خاصی از مانتو هستید نیز می‌توانید از قسمت جستجو استفاده کنید. همچنین مراجعه به کانال تلگرام عمدباکس (https://t.me/omdbox) نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.

    در کانال تلگرامی عمدباکس نیز عمده فروشی‌های مانتو معرفی شده‌اند و به طرز مناسبی آگهی‌ها هشتگ‌گذاری شده است. می‌توانید به راحتی از هشتگ مورد نظر خود بهره گیرید و عمده فروشی دلخواه خود را بیابید.

    عمدباکس؛ بزرگترین مرجع عمده فروشان مانتو زنانه ایران

    وب سایت عمدباکس بستری را ایجاد کرده است که به واسطه آن خریداران و فروشندگان عمده مانتو می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    بهترین فیلم را با این روشها انتخاب کنید

    عمدباکس یک بستر بازاریابی فوق‌العاده برای تمامی مراکز تولیدی و مراکز عمده فروشی مانتو است. مجموعه‌های پخش عمده و تولیدی مانتو می‌توانند به سادگی و با پرداخت هزینه کمی، آگهی مجموعه خود را در وب سایت و کانال تلگرامی عمدباکس درج کنند.

    به همین سادگی مراکز تولیدی و مراکز عمده فروشی می‌توانند در بین مخاطبان دیده شوند و برند خود را معرفی کنند.

    پیشنهاد می‌کنیم حتما به وب سایت عمدباکس مراجعه کنید و از این بستر فوق‌العاده استفاده کنید.

    سخن پایانی

    قیمت تمام شده یک مانتو به موارد متعددی بستگی دارد و نمی‌توان عدد مشخصی را برای آن بیان کرد. وب سایت عمدباکس به عنوان یکی از بهترین مرجع عمده فروشان و تولیدی‌های لباس می‌تواند به شما در یافتن مانتو و تولیدی مانتو دلخواه شما کمک کند.

    در این وب سایت مراکز تولیدی مانتو، آگهی و ویژگی محصولات خود را درج کرده‌اند و راه‌ها ارتباطی با آن‌ها نیز مشخص شده است. بنابراین شما می‌توانید به سادگی از طریق اینترنت موارد مختلف را بررسی کنید و نهایتا با تولیدی یا عمده فروشی مانتو مدنظر خود ارتباط برقرار کنید.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.