برای خرید بلیط هواپیما واکسینه شوید

1 دیدگاه
  • برای خرید بلیط هواپیما واکسینه شوید

    سفر با هواپیما به نقاط مختلف دنیا امری رایج و مرسوم است که مسافران زیاید از آن استقبال می کنند. با توجه به امنیت و سرعت بالای این وسیله نقلیه، تعداد افرادی که به دنبال خرید بلیط هواپیما هستند، روز به روز افزایش پیدا می کند. اما با سرایت بیماری کرونا در جهان، محدودیت های زیادی برای سفر با هواپیما پیش آمد که به تدریج با اعمال قوانین جدید و پروتکل های بهداشتی برطرف گردید.

    انجام واکسیناسیون و استقبال مردم از آن یکی از راههای مناسب برای کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از سرایت آن می باشد. بنابراین واقعیت، سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی افرادی که واکسینه شده اند، اجازه پرواز و سفر با هواپیما را می دهد. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از خبر جدیدی که در این خصوص منتشر شده است، مطلع شوید.

    C:\Users\tikban07\Desktop\Tikban_130.jpg

    خرید بلیط هواپیما مشروط به تزریق واکسن کرونا

    قبل از رواج واکسیناسیون کرونا، مسافران می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از انجام تست کرونا و ارائه گواهی سلامت، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سفر می کردند. و شرکت های هواپیمایی نیز موظف بودند علاوه بر ضدعفونی کردن هواپیما، با ظرفیت کمتری پرواز کنند.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    بررسی پولسازترین کار در حرفه حسابداری

    اما با انجام واکسیناسیون خبر جدیدی منتشر شد که نشان دهند اهمیت تزریق واکسن کرونا و لزوم آن برای پیشگیری و ریشه کنی ویروس کووید 19 می باشد.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این خصوص گفت:

    “با توجه به واکسیناسیون بخش اعظمی از جامعه و ابلاغ دستورالعمل‌ جدید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذر ماه افرادی که واکسینه نشده‌اند، نمی‌توانند از هواپیما برای سفرهای خود استفاده کنند و همه مسافران از طریق کد ملی‌شان رصد می‌شوند.”

    پروتکل های جدیدی از ابتدای آذر ماه برای سفرهای داخلی و خارجی اعلام شد تا افرادی که واکسینه نشده‌ اند نتوانند از خدمات و امکانات اجتماعی برخوردار شوند.

    خرید بلیط هواپیما مختص واکسینه شده هاست؟

    در حال حاضر تعداد زیادی از افراد جامعه هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌ و اطلاعات افراد واکسینه شده در سامانه وزارت بهداشت ثبت شده است. بنابراین مسافرانی می توانند بلیط هواپیما خریداری کنند که واکسن خود را دریافت کرده باشند.

    محمد محمدی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

    “مسافران سفر هوایی بر اساس کد ملی‌شان و سامانه‌ای که از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختیار حوزه حمل و نقل قرار گرفته است، رصد می‌شوند و همه بلیت‌هایی که صادر می شوند، بر این اساس است.

    همه ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی موظف هستند از طریق سامانه مورد نظر مسافران را رصد کنند تا بلیت هواپیما در اختیار افرادی که واکسنی دریافت کرده‌اند، قرار گیرد. بر این اساس از سفر هوایی مسافران واکسینه نشده جلوگیری خواهد شد.”

    C:\Users\tikban07\Desktop\Tikban_131.jpg

    تلاش صنعت هواپیمایی کشور در پیشگیری از کرونا

    با این که صنعت هوانوردی و گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع کرونا دیده است اما از همان روزهای نخست شیوع کرونا، تمام تلاش خود را در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی انجام داده است. سازمان هواپیمایی کشور یکی از بهترین بخش ها در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد. به طوری که ایران، تنها کشوری بود که محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافران را انجام داد.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    خرید شماره مجازی امریکا برای اپل ایدی از فالووران

    همچنین تمامی موارد بهداشتی مانند ضدعفونی کردن کابین هواپیما، ارائه ماسک به مسافران، اصلاح هواکش ‌های کابین، اصلاح نوع پذیرایی در زمان کرونا و دریافت گواهی تست کرونا از طرف ایرلاین های مختلف انجام شده است.

    رعایت این موارد باعث کنترل بیماری و پیشگیری از سرایت بیشتر ویروس به مسافران شده است. بنابراین می توان با رعایت اصول بهداشتی به حفظ سلامت جامعه کمک کرد.

    در زمان کرونا چگونه بلیط هواپیما بخریم؟

    یکی از مهمترین کارها برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، عدم حضور در مکان های شلوغ است! بنابراین برای تهیه بلیط هواپیما توصیه می شود تا از حضور در آژانس های مسافرتی و مراکز فروش بلیط بپرهیزید! اما به راحتی بدون مراجعه حضوری می توانید از هر مکانی که هستید، بلیط هواپیما را در زمانی کوتاه خریداری کنید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    سفری جادویی به اعماق جاوا اسکریپت

    با مراجعه به سایت های معتبری مانند علی بابا ، تیک بان ، قاصدک ، سفرمارکت و فلایتیو می توانید انواع بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کنید.

    خرید بلیط هواپیما از بهترین سایت ها

    امروزه با توجه به پیشرفت زیر ساخت های دیجیتال در کشور سایت های زیادی در زمینه خدمات سفر و گردشگری فعالیت می کنند. برخی از معتبرترین آنها را در بالا معرفی کردم. با مراجعه به هر کدام از آنها می توانید با خیال آسوده بلیط خود را رزرو نمایید.

    اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستید، تیک بان بهترین گزینه است. این وب سایت با ارائه خدماتی همه جانبه امکان ارائه منصفانه ترین قیمت بلیط هواپیما را دارد. با مراجعه به www.tikban.com در کوتاهترین زمان می توانید بلیط چارتر هواپیما ، بلیط خارجی و بلیط لحظه آخری خود را با قیمت های مناسب تهیه کنید.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      لوکسی دیزاین

      سلام
      مطلب بسیار مفیدی بود ممنون از به اشتراک گذاری مطلبتون

      پاسخ