دیلیت اکانت اینستاگرام چطور انجام می شود و آموزش حذف اکانت اینستاگرام

بدون دیدگاه
  • بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام ( حذف اکانت اینستاگرام ) تمامی تصاویر و کلیپ ها و فالوور ها از دسترس خارج خواهد شد .

    دیلیت اکانت اینستاگرام ، روش ها و چالش ها

    همانطور که می دانید حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، نیاز به ساختن اکانت دارد و بدون داشتن اکانت حضورمان در این شبکه غیر ممکن است ، حال در این بین هستند افرادی که ممکن است بیش از یک اکانت داشته باشند ، از طرفی اگر کاربری بخواهد به دلایلی در این فضا حضور نداشته باشد باید عملیات دیلیت اکانت اینستاگرام را  انجام دهد.

    حذف اکانت اینستاگرام

    ممکن است برای برخی افراد این سوال پیش بیاید که آیا حتما باید حذف اکانت اینستاگرام انجام شود ؟ اگر اکانت را پاک کنیم چه اتفاقی برای پیج اینستاگرام می افتد ؟ از چه راهی می توان دیلیت اکانت را انجام داد ؟ آیا می توان بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام ، دوباره به اکانت دسترسی داشت یا خیر؟
    در ادامه این مطلب تصمیم داریم ، در خصوص حذف اکانت اینستاگرام ، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

    چه مواقعی نیاز به دیلیت اکانت داریم؟

    البته دیلیت اکانت اینستاگرام را ممکن است هر کاربری با توجه به دلیل شخصی خودش انجام دهد ولی عموما افراد به دلیل خستگی و زده شدن از اینستاگرام ، عدم استفاده و غیر فعال بودن اکانت ، نامناسب یافتن فضای اینستاگرام ، اعتیاد به اینستاگرام ، صرفه جویی در وقت برای انجام فعالیت و پروژه های مهم ، دلایل امنیتی و … اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام می نمایند.
    اما نکته مهم و قابل توجه این است که شما می توانید دیلیت اکانت اینستاگرام را به دو صورت انجام دهید :
    حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائم
    این روش هنگامی که تصمیم می گیرید برای همیشه با اکانت تان خداحافظی کنید مورد استفاده قرار می گیرد ، اگر اکانت را به صورت دائمی حذف کنید ، همه مخاطبین ، پست ها ، استوری ها و به طور کلی پیج شما پاک می شود و دیگر در دسترس نخواهد بود.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    ترفندی ساده برای آماده کردن پاورپوینت

    حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت

    اجازه دهید ، این روش را با ذکر یک مثال توضیح دهم ، دانش آموز یا دانشجویی را در نظر بگیرید که با نزدیک شدن به فصل امتحانات نیاز به زمان زیادی برای مطالعه و جمع بندی مطالب دارد و از طرفی اینستاگرام و دیدن پست ها و استوری های فالوورها و لایک کردن آنها به شدت وسوسه کننده است ، عموما این افراد برای مدت زمان کوتاه و مشخصی نیاز دارند که از فضای اینستاگرام دور بمانند تا بتوانند وقت مورد نیازشان را تامین کنند .

    پس از سپری شدن ایام امتحانات ، مجددا می خواهند از اکانت اینستاگرام شان استفاده کنند و به همه اطلاعات موجود در آن نیز احتیاج دارند ، لذا در این شرایط می توانند از دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت استفاده نمایند و بدون هیچ مشکلی در زمان دلخواه به اینستاگرام برگردند.

    پاک کردن اکانت اینستاگرام به صورت موقتی

    همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم ، اگر حساب خود را به طور موقت غیر فعال کنید ، نمایه ، عکس ها ، کامنت ها و … پنهان خواهد شد تا زمانی که مجددا آن را فعال کنید ، برای غیر فعال کردن اکانت به صورت موقت اقدامات زیر را انجام دهید :
    نکته مهم :

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    کاهش 8 هزار تومانی قیمت برنج با آزادسازی واردات

    در نظر داشته باشید که شما نمی توانید برای دیلیت اکانت اینستاگرام ، از طریق اپلیکیشن اقدام به پاک کردن اکانت نمایید و باید حتما از طریق وب سایت اینستاگرام انجام دهید.

    دیلیت اکانت اینستاگرام

    1. در مرورگر ، تایپ کنید : www.instagram.com
    2. حال نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده روی Log in کلیک کنید.
    3. سپس روی گزینه Edit Profile کلیک کنید در صفحه جدید که مقابل شما باز شده است تا پایین صفحه اسکرول کنید.
    4. در پایین صفحه گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید.
    5. با انتخاب این گزینه اینستاگرام از شما می پرسد که چرا می خواهید اکانت تان را پاک کنید؟ از منوی کشویی یکی از گزینه های پیشنهادی را انتخاب کنید و  مجددا پسوردتان را وارد کنید.
    7. با طی کردن مراحل فوق گزینه غیر فعال کردن یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت برای شما فعال می شود و حال باید گزینه Temporarily Disable Account را انتخاب نمایید.

    اگر تا به این جای کار را به درستی انجام داده باشید و همه چیز خوب پیش رفته باشد ، اکانت شما غیر فعال شده و دیگر برای فالوورهایتان نمایش داده نمی شود.

    اگر تمایل داشتید که مجددا از اکانت تان استفاده کنید ، کافیست نام کاربری و رمز عبورتان را مجددا وارد کنید. اگر رمز عبور اینستاگرام تان را نمی دانید ، باید آن را بازیابی کنید.

    پاک کردن اکانت اینستاگرام به صورت دائم

    اگر جز افرادی هستید که می خواهید برای همیشه با پیج اینستاگرام تان خداحافظی کنید و دیگر نمی خواهید از اکانت تان استفاده کنید باید به روش زیر اکانت تان را پاک کنید :
    با توجه به اهمیت این موضوع مجددا تکرار می کنم که وقتی اکانت تان را با این روش حذف کنید، پروفایل ، پست ها ، استوری ها ، ویدیوها ، کامنت ها و … برای همیشه حذف خواهد شد ، پس قبل از دیلیت اکانت از تصمیم تان مطمئن شوید ، زیرا علاوه بر موارد گفته شده پس از حذف اکانت اینستاگرام حساب تان دیگر نمی توانید اکانت دیگری با نام کاربری مشابه ایجاد کنید یا این نام کاربری را به یک حساب دیگر اضافه کنید.
    1. در مرورگر ، وارد لینک داده شده بشوید  :
    https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/accounts/remove/request/permanent/
    2. حال نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده روی Log in کلیک کنید زیرا به دلایل امنیتی اینستاگرام نمی تواند یک حساب کاربری را برای شما حذف کند و شما حتما باید وارد حساب خودتان بشوید تا بتوانید آن را حذف کنید.
    3. مانند روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت ، شما باید مجددا دلیل اینکه چرا می خواهید اکانت را برای همیشه حذف کنید را مشخص نمایید ، این بار هم از منوی کشویی یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید و پسوردتان را وارد کنید.
    4. حال روی گزینه Permanently delete my account. کلیک کنید. با انجام موفقیت آمیز مراحل فوق ، اکانت اینستاگرام تان برای همیشه پاک شده است و دیگر جای نگرانی نیست.
    امیدواریم با خواندن این مطلب، پاسخ سوالات خود را در خصوص حذف اکانت اینستاگرام گرفته باشید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    برنامه‌ریزی مالی برای سفر به کانادا

    منبع : http://www.heyvatech.com

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.