صرافی بینگ ایکس bingx برای ایرانیان

بدون دیدگاه
  • بینگ اکس

    یکی از صرافی‌هایی که کاربران ایرانی بسیار زیادی در آن مشغول تجارت و تریده خود هستند، صرافی بینگ ایکس است. صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان، مطمئنا جایگاه بسیار امن و خوبی برای معامله ارزهای دیجیتال می‌باشد. این موضوع را می‌توان از تعداد کاربران ایرانی این سایت به راحتی متوجه شد.

    صرافی بینگ ایکس، جزء صرافی‌های بسیار معتبر و خوشنام در دنیای ارزهای دیجیتال می‌باشد. این صرافی بعد از تاسیس شدن، توانست خیلی زود در دل ایرانی‌ها جا باز کند. کاربران ایرانی تا پیش از صرافی بینگ ایکس، در صرافی‌های معروف و معتبری همچون بایننس فعالیت می‌کردند. اما بعد از اقدامات این صرافی بر علیه کاربران ایرانی، بسیاری از این تریدرها مجبور به ترک بایننس شدند و حساب کاربری خود را در بینگ ایکس ایجاد کردند.

    ما امروز تصمیم داریم در مورد صرافی بینگ ایکس bingx و مزایای آن برای کاربران ایرانی صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

    آنچه در این مقاله می‌خوانید:

    1. مزایای صرافی بینگ ایکس و هجوم کاربران ایرانی به این صرافی

    2. صفر تا صد احراز هویت در صرافی بینگ ایکس رای کاربران ایرانی

    3. انواع خرید با ریال برای کاربران ایرانی در صرافی بینگ ایکس bingx

    4. برای کاربران ایرانی، بایننس بهتر است یا بینگ ایکس؟

    هجوم ایرانی‌ها به صرافی بینگ ایکس bingx

    اگر به کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف بیندازید و آنها را زیر نظر بگیرید، متوجه این مسئله می‌شوید که به جز تعداد انگشت شماری از این صرافی‌ها، مابقی از کاربران بسیار زیادی برخوردار نیستند. در میان همین چند صرافی انگشت شمار، کاربران ایرانی بسیار زیادی در صرافی بینگ ایکس فعالیت می کنند.

    در سال 2018 و تقریبا همزمان با اقدام بسیار عجیب صرافی binance علیه ایرانیان، بسیاری از کاربران ایرانی وارد صرافی بینگ ایکس شدند و در آنجا به معاملات خود پرداختند. صرافی بینگ ایکس تقریبا شبیه به بایننس است و تقریبا تمام امکانات این صرافی را در پلتفرم خود دارد. حتی صرافی بینگ ایکس، در برخی از امکانات خود، تفاوت‌های چشمگیری با بایننس ایجاد کرده است و برخی از امکانات آن کاملا انحصاری و مخصوص به bing x است.

    بعد از اعمال تحریم علیه کاربران ایرانی در صرافی بایننس، کاربران ایرانی وارد بینگ ایکس شدند و زمانی که با امکانات بی نظیر آن مواجه شدند، ترجیح دادند در همین صرافی بمانند و معاملات خود را انجام دهند. صرافی بینگ ایکس، دلایل متعددی برای ماندن کاربران ایرانی دارد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    ارسال پیامک نوبت دهی در وردپرس

    مزایای صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی

    ·        Copy Trading:

    کپی ترید در صرافی بینگ ایکس بر خلاف سایر صرافی‌ها، کاملا اختصاصی ارائه می‌گردد. برای انجام کپی ترید در صرافی‌های دیگر، مجبور هستید که از طریق پلتفرم‌های واسطه انجام دهید. در واقع باید از طریق رابط کاربری این کار انجام شود. در بینگ ایکس می‌توان در یک شبکه اجتماعی بسیار وسیع   و پر از تریدر حرفه‌ای می‌توان یکی را انتخاب کرد و پوزیشن‌های او را کپی و اجرا کرد. همچنین می‌توان به عنوان یک تریدر حرفه‌ای، کپی تریدر شد و کارمزد و درآمد دریافت کرد. از طرفی هم کارمزد کپی ترید در صرافی بینگ ایکس پایین است.

    ·        Grid trade :

    ربات معامله گر در صرافی بینگ ایکس، یک امکان منحصر به فرد و اختصاصی در این صرافی است. در سایر صرافی‌ها برای انجام معامله با ربات، باید ربات مد نظر خریداری شده و پلتفرم ان از ظریق رابط کاربری ai به صرافی متصل شود. در ضمن استفاده از ربات گرید هزینه ندارد اما در سایر صرافی‌ها استفاده از ربات هزینه جداگانه دارد.

    ·        امکان معاملات جفت ارزهای فارکس:

    فارکس از بازارهای بسیار پر سود و بزرگترین بازار مالی دنیا است. بسیاری از افراد دوست دارند هم در صرافی ارزهای دیجیتال معامله کنند و هم در بروکرهای فارکس. اما وقت و محدودیت زمانی، این اجازه را کمتر به آنها می‌دهد. خوشبختانه در صرافی بینگ ایکس bingx این موقعیت فراهم شده تا کاربران بتوانند جفت ارزهای فارکس را در کنار ارزهای دیجیتال خرید و فروش کنند. این امکان فقط در صرافی بینگ ایکس فراهم است و یکی از مزایای ویژه این صرافی است.

    ·        اهرم‌های بالا

    اهرم بالا، یکی در صرافی بینگ ایکس، یکی از مزایای این صرافی برای انجام معاملات مارجین و فیوچرز می‌باشد که تا اهرم 200x در دسترس می‌باشد. اما همین اهرم در بسیاری از صرافی‌های معروف، کمتر از این مقدار می‌باشد.

    ·        امنیت بالای پلتفرم:

    لایه‌های امنیتی این صرافی به شدت قوی هستند. به اندازه‌ای که هنوز از بدو تاسیس تا الان، خبری از سرقت اطلاعات و رمز ارزها در این صرافی گزارش نشده است. احراز هویت دو عاملی، احراز هویت معمولی  و سایر روش‌های امنیتی در پلتفرم نسخه وب و اپلیکیشن، به طور کامل و دقیق اجرا می‌شود. این صرافی همیشه توسط هکرهای سفید، باگ‌های این صرافی را تشخیص می‌دهد.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    سایت ساز چیست؟ راهنمای خرید هاست و دامین

    ·        عدم نیاز به احراز هویت:

    بزرگترین مزیت این صرافی برای کاربران ایرانی، عدم اجبار برای احراز هویت است. در صورتی که سایر صرافی‌های معروف، احراز هویت را اجباری کرده‌اند.

    ·        انواع معاملات اسپات و فیوچرز:

    معاملات اسپات و فیوچرز در صرافی بینگ ایکس، به طور دقیق، کامل و با تمام ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای فارکس و سهام و . . . قابل انجام شدن می‌باشد. همچنین، ارزهای مختلف این صرافی در کپی ترید قابل اجرا شدن هستند و می‌توان معاملات اهرم دار را روی آنها انجام داد. کاربران ایرانی در این صرافی می‌توانند معاملات خود را به راحتی انجام دهند. اما در صرافی‌های داخلی، خبری از معاملات فیوچرز نیست.

    تمامی این مزایا برای ایرانیان، یک فرصت و موقعیت بی نظیر است. کاربران ایرانی در این 5 سال توانسته‌اند تجربیات خوبی در این صرافی بدست بیاورند و از کنار آن کسب سود کنند.

    خرید ارز دیجیتال با ریال برای ایرانیان

    bing x

    خرید ارزهای دیجیتال در صرافی‌های بین الملل، برای کاربران ایرانی، کمی متفاوت از سایر کاربران است. زیرا ایران درگیر تحریم‌های بین الملل بوده و نمی‌تواند به طور مستقیم، وارد جریان‌های مالی دنیا شود. از این رو بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران ایرانی در این حوزه، ابتدا وارد یک صرافی ایرانی می‌شوند و و با کارت بانکی خود به طور مستقیم، ارزهای معروفی همچون بیت کوین، تتر یا اتریوم و . . . خریداری می‌کنند. سپس از طریق آدرس کیف پول خود و شبکه انتقال بلاک چین، موجودی صرافی خود را به صرافی خارجی مد نظر منتقل می‌کنند و از طریق این ارزها، شروع به خرید ارزهای دیگر می‌کنند.

    وقتی ارز ریال در صرافی‌ها وجود نداشته باشد، کاربران ایرانی مجبور به استفاده از این روش هستند. در بدو تاسیس صرافی بینگ ایکس و تا همین اواخر، امکان معامله با ارز ریال وجود نداشت. اما در اقدامی جالب، صرافی بینگ ایکس bingx توانست ارز ریال را در لیست خود وارد کند و کاربران ایرانی به راحتی و از دو روش، می‌توانند ارزهای مد نظر خود را با ریال خرید کنند.

    روش مستقیم و همتا به همتا، دو روشی است که کاربران می‌توانند از طریق آنها، ارز ریال را دریافت کنند یا به شکل مستقیم خرید خود را به انجام برسانند.

    احراز هویت صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان

    احراز هویت در صرافی بینگ ایکس، کاملا اختیاری است. کاربران می‌توانند با انجام احراز هویت و تکمیل مراحل آن، امنیت حساب خود را دو چندان کنند. اما این به معنای نا امن بودن این صرافی نیست. صرافی بینگ ایکس بر خلاف بسیاری از صرافی‌های دیگر که سالیانه گزارشات متعددی از سرقت اطلاعات و هک شدن حساب کاربران خود منتشر می‌کنند، تا کنون گزارش رسمی در این مورد اعلام نکرده و هیچ گونه نفوذ به حساب های آن صورت نگرفته است.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    بررسی پولسازترین کار در حرفه حسابداری

    کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به احراز هویت، فقط با ثبت نام از طریق ایمیل یا شماره تلفن، وارد حساب کاربری خود شده و از امکانات کامل این صرافی استفاده کنند.

    بایننس برای ایرانیان بهتره یا بینگ ایکس؟

    بینگ ایکس

    بعد از تحریم کاربران ایرانی توسط صرافی بایننس، عده زیادی وارد صرافی بینگ ایکس شدند. اما برخی همچنان در این صرافی باقی مانند. این افراد از طریق شماره تلفن‌های خارجی، خرید پاسپورت خارجی و روش‌هایی از این دست توانستند در این صرافی بمانند و ترید کنند. اما در دسامبر 2023، دولت ایالات متحده آمریکا در اقدامی سریع، مالک این صرافی و مدیران آن را بابت کاربران ایرانی این صرافی و معاملات آنها با حساب‌های فیک و خریداری شده ( پاسپورت و تلفن‌های خارجی ) جریمه ی سنگینی کرد و احتمالا زندان در انتظار مدیران و مالک این صرافی خواهد بود. در ضمن تمام دارایی کاربران ایرانی و سایر کاربران متخلف تا اطلاع ثانوی در این صرافی بلوکه شده است.

    این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که صرافی بینگ ایکس bingx همچنان پا برجاست و با کاربران ایرانی اصلا مشکلی ندارد. سرمایه گذاران ایرانی می‌توانند به راحتی در این صرافی خرید و فروش کرده و از امکانات آن بهره مند شوند. پس می‌توان گفت بینگ ایکس، صرافی بهتری برای ایرانیان می‌باشد.

    و کلام آخر

    صرافی، بستری برای ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که اگر امکانات ان برای کاربران جذاب نباشد، آنجا را ترک خواهند کرد. بین صرافی بایننس و بینگ ایکس، در حال حاضر، کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند در بینگ ایکس سرمایه گذاری کنند. با وجود کاربران بسیار زیاد از ایران، این صرافی مکان بهتر و امن تری خواهد بود.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.