سایت صرافی بینگ ایکس bingx فارکس

بدون دیدگاه
  • سایت صرافی بینگ ایکس bingx فارکس

     

    بینگ اکس

    بینگ ایکس bingx یک پلتفرمی است که چون از زبان فارسی پشتیبانی می کند و هم از ارزهای دیجیتال و هم فارکس پشتیبانی می کند، مورد توجه خیلی از ایرانیان قرار گرفته است. با ما باشید تا در ادامه به ویژگی های خوب این صرافی اشاره کنیم.

    معاملات آتی

    معاملات آتی کمی بهتر است، آنها اهرم های خوبی دارند و تا کنون بازار رو به رشدی است. بهترین تجربه معاملات آتی تا به حال نیست و حجم معاملات آنها بهترین نیست، اما این تفاوت ها را با ویژگی ها پوشش می دهند.

    آنها یک بسته نمای معاملاتی دارند که در آن می توانید به نمودار TradingView که ایجاد می کنید اجازه دهید تا معاملات خود را انجام دهد و می توانید آن را بررسی کنید تا معاملات خود را نیز انجام دهید. آنها به جای داشتن نمودارهای خاص خود، این جایگزین را انتخاب کرده اند تا همه از جمله معامله گران کهنه کار سخت را راضی کنند. که به آنها اجازه می دهد تا معامله گران بیشتری را جذب کنند.

    قرارداد همیشگی پروپچوال

    Perpetuals چیزی است که Bingx بیشتر به آن معروف است. حدود 4 میلیارد دلار وجود دارد و طبق Coinmarketcap در 10 مکان برتر در بازار دائمی قرار دارند. قرار گرفتن در لیست 10 نفر برتر دائمی کار کمی نیست. فقط برای محاسبات، 4 میلیارد دلار حجم روزانه برابر است با مجموع رتبه های 15 تا 20.

    بنابراین واضح است که مردم خیلی بیشتر از بسیاری از جاهای دیگر عاشق معامله دائمی در Bingx هستند. اکثر مردم به عنوان یک پلتفرم اجتماعی، موفقیت دائمی معاملات خود را نیز به اشتراک می گذارند (و سعی می کنند معاملات شکست خورده خود را پنهان کنند). این به این معنی است که اگر در ترید در این بازار مهارت داشته باشید، می‌توانید به رسمیت شناخته شوید و همچنین مشهور شوید.

    کپی ترید

    کپی ترید اساساً نتایج خود را به شخص دیگری واگذار می کند که بدون نیاز به اعتماد به پول خود به آنها اعتماد دارید. آیا تا به حال از کسی پیشنهادی دریافت کرده اید که بگوید با پول شما معامله می کند و فقط از آن سود می برد؟ آیا احساس کردید که می توانند پول شما را بگیرند و بروند؟

    خوب، دیگر نترسید زیرا کپی ترید به این معنی است که می توانید ایمان رمزنگاری خود را به دست شخص دیگری بسپارید، کسی که بارها و بارها ثابت کرده است که می داند چه کاری انجام می دهد و هنوز نمی ترسد که ممکن است پول شما را بدزدد.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آموزش نصب کنترل تلویزیون سامسونگ روی گوشی

    ارز های پشتیبانی شده توسط BingX

    بینگ ایکس

    صرافی بینگ ایکس bingx کریپتوهای زیادی را برای ترید ارائه می‌کند، هم در مبادلات آنی و هم به صورت دائمی. این منحصر به فرد نیست و در مقایسه با سایر صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز رتبه بندی شده دیگر، چندان متمایز نیست. با این حال، یک چیز در مورد Bingx بسیار منحصر به فرد است که ممکن است در جاهای دیگر نبینید. آنها به شما اجازه می دهند در موارد دیگر نیز سرمایه گذاری کنید.

    از جفت ارزهای فارکس گرفته تا دارایی هایی مانند نفت و طلا، از SP500 تا سایر بازارهای سهام در سراسر جهان، Bingx به افراد این امکان را می دهد که در صورت تمایل فقط با استفاده از رمزارز در بسیاری از دارایی های دیگر سرمایه گذاری کنند. یک چیز نادر برای دستیابی به ارزهای دیجیتال، ما در مورد یک رویکرد منحصر به فرد برای سرمایه گذاری نیز صحبت می کنیم. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به هر سرمایه‌گذار رمزنگاری خارج از کشور، و همچنین سرمایه‌گذارانی که مایلند با استفاده از ارزهای دیجیتال خود در چیزهای دیگری سرمایه‌گذاری کنند، پاسخ دهند.

    واریز و برداشت BingX

    بیشتر مکان‌ها سعی می‌کنند با اعمال محدودیت‌های سپرده، هیچ سرمایه‌گذاری را نترسانند. با این حال، Bingx مانند آن مکان ها نیست. اگرچه این مبلغ ناچیز است، حداقل برای سپرده گذاری مانند بیت کوین 0.0002 یا برای ETH 0.01 و برای USDT/USDC فقط 1 دلار است. بنابراین مبلغ بسیار کمی است و برای اکثر مردم آزاردهنده نیست زیرا زمانی که می خواهید معامله کنید حداقل این مقدار را واریز می کنید.

    همچنین گزینه های کارت اعتباری و کارت نقدی نیز موجود است. این بدان معناست که در صورت تمایل می توانید مستقیماً با کارت های خود ارزهای دیجیتال بخرید. هر صاحب حساب بانکی متصل به SEPA می‌تواند فیات را برای خرید رمزارز نیز انتقال دهد. این به مردم اجازه می دهد تا رمزنگاری را واریز نکنند، بلکه ارزهای دیجیتال را نیز با فیات خریداری کنند.

    مطمئناً منحصر به فرد نیست، اما قطعاً برای هر کسی که می خواهد وارد رمزنگاری شود، یک ویژگی مثبت عالی است. با این حال باید مراقب نرخ‌ها باشید، گاهی اوقات بسیار بالاتر از نرخ ارز ارز‌ها می‌شود. این ممکن است منجر به پرداخت 10٪ بیشتر از نرخ شود، بنابراین روش مناسبی نیست، اما می توانید آن را به عنوان کارمزد ای برای خرید آسان کریپتو به سرعت در نظر بگیرید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    مقایسه فروشنده های بک لینک

    از سوی دیگر، برداشت ها بسیار ارزان به نظر می رسند. با کارمزد برداشت 20 دلاری ETH-ERC20، یکی از ارزان‌ترین کارمزدهای برداشت ERC20 در بازار در حال حاضر است که خود ETH دارای کارمزد برداشت 0.007 ETH و کارمزد BTC 0.0005 است. همه آنها در صرافی های با حجم بالا جزو ارزان ترین ها هستند.

    کارمزد و کارمزدهای معاملاتی Bingx

    bing x

    کارمزد معاملات قرارداد دارای اسپرد 0.02-0.1٪ است که خیلی بد نیست. با توجه به بیمه درگیر با آنها، بار دیگر میزان اسپرد خوبی دارد و نوسانات معمولاً به اندازه کافی زیاد است که اسپرد را پایین نگه دارد.

    با کارمزد معاملاتی 0.045%، مطمئناً به اندازه کافی کم است که سرمایه گذاران آن را دوست داشته باشند، و حجم آن به اندازه کافی بالا است که این ترید را به طور کلی برای Bingx سودآور نگه دارد. این نرخ در نهایت با پایان دوره بازاریابی برای کارمزد های کمتر، به 0.075% می رسد. از سرمایه گذاران استقبال می شود که از دوره کارمزد پایین برای آزمایش بورس قبل از صعود استفاده کنند.

    از طرف دیگر کپی ترید دارای نسبت سهم سود است. این بدان معناست که هرکسی را که دنبال می‌کنید، اگر به شما کمک کند از ترید درآمد کسب کنید، از سودش کاسته می‌شود. این نرخ بر اساس افرادی که دنبال می‌کنید تغییر می‌کند، افرادی هستند که برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر با %0 پیشنهاد می‌دهند و افرادی هستند که تا 25% درخواست می‌کنند. بنابراین این نرخ بستگی به این دارد که از چه کسی کپی می‌کنید و چقدر درخواست می‌کنید. تنها جنبه خوب این است که آنها هیچ چیز دریافت نمی کنند اگر شما چیزی کسب نکنید.

    ⚡️ آیا BingX KYC اجباری دارد؟

    در حالی که ثبت نام و دنبال کردن دیگران اجباری نیست، برای اینکه بتوانید معامله کنید باید فرم KYC را پر کنید. در غیر این صورت، Bingx به شما اجازه معامله برای هر مقدار را نمی دهد. بنابراین این اجازه می دهد تا بخش رسانه های اجتماعی آن بدون KYC باشد در حالی که بخش مبادله آن KYC اجباری برای ترید است.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آموزش کار با Filezilla جهت اتصال به هاست وردپرس

    آیا BingX یک حساب ترید دمو دارد؟

    هنگامی که برای اولین بار در Bingx ثبت نام می کنید، یک توکن “جعلی” به نام VSD را اعتبار داده اید. به این ترتیب، برای امتحان و آزمایش نحوه عملکرد سیستم، به هیچ وجه لازم نیست واریز کنید. شما می توانید معاملات نقطه ای انجام دهید، می توانید معاملات دائمی، آتی و کپی انجام دهید. هر کاری که می خواهید انجام دهید، می توانید با VSD انجام دهید.

    این بدان معناست که شما می‌توانید مبتدی باشید، در مورد ورود به کریپتو مطمئن نیستید، اینجا ثبت نام کنید، فرم KYC را پر کنید و از آن 100 هزار VSD استفاده کنید تا هر چقدر که می‌خواهید شکست بخورید تا زمانی که بهتر شوید و یاد بگیرید. پس از آن، می توانید رمزنگاری واقعی را با کارت اعتباری خود خریداری کنید و شروع به معامله واقعی کنید. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز برای افرادی که می خواهند برای اولین بار وارد رمزنگاری شوند.

    BingX CopyTrade کپی ترید چگونه کار می کند؟

    هنگامی که در Bingbon ثبت نام می کنید، متوجه می شوید که دکمه “کپی ترید” را در بالا مشاهده می کنید که اکنون می توانید از آن استفاده کنید. در آنجا افراد زیادی را خواهید دید که موفقیت ها یا شکست های خود را به اشتراک می گذارند.

    این رتبه بندی بر اساس عملکرد آنها تا کنون انجام شده است و وقتی وارد پروفایل آنها می شوید، می توانید دارایی های آنها، PnL آنها، بازدهی 30 روزه، حداکثر کاهش سرمایه و حتی کل درآمدهای دنبال کنندگان آنها را ببینید. تمام اطلاعاتی که برای انتخاب افرادی که باید دنبال شوند نیاز دارید در نمایه آنها وجود دارد. وقتی تصمیم می گیرید کدام یک را دنبال و کپی کنید، بقیه کارها بسیار آسان است.

    رمزارز شما در حساب شما خواهد بود، بدون اینکه دست به دست هم بدهید و به سادگی از معاملات دیگری کپی می کند تا از تجربه آنها سود ببرد. مطمئناً، ویژگی‌ای که تازه‌کارها دوست دارند از آن استفاده کنند، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا همان معاملاتی را انجام دهند که یک معامله‌گر کهنه کار انجام می‌دهد، و همچنین بلافاصله بدون نیاز به آنلاین بودن.

    منبع: صرافی بینگ اکس

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.