ارسال پیامک نوبت دهی در وردپرس

بدون دیدگاه
  •  

    ارسال پیامک نوبت دهی در وردپرس

    امروزه صف‌های طولانی یا به صورت کلی کلمه تشکیل صف معنایی ندارد. در عصر ارتباط اغلب مردم کار های خود را به وسیله اینترنت و تلفن همراه خود انجام می‌دهند.

    با شیوع کرونا و تعطیل شدن خیلی از مشاغل به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صاحبان کسب و کارها تصمیم گرفتند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شیوع ویروس جلوگیری کنند.

    به همین دلیل بسیاری از مشاغل مانند کارواش‌ها پزشکان، وکلا، مراکز تعویض پلاک و … از نوبت دهی آنلاین و اینترنتی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کردند.

    افزونه نوبت دهی وردپرس

    اگر تا به حال اسم وردپرس به گوشتان نخورده باید بگویم که وردپرس یک سایت ساز رایگان یا سیستم مدیریت محتوای (cms) می‌باشد. افزونه یا پلاگین نیز قابلیت‌های اضافه ای است که بر روی cms  وردپرس نصب می‌شود و شما می‌توانید با نصب کردن یک افزونه قابلیت‌های خاصی را به این سیستم مدیریت محتوای محبوب اضافه کنید.

    اما قبل از اینکه بخواهیم بهترین افزونه نوبت دهی را معرفی کنیم بهتر است اطلاعات بیشتری درباره افزونه‌های نوبت دهی به دست آوریم.

    افزونه‌های نوبت دهی به این دلیل ایجاد شده اند که بدون دانش فنی خاصی بتوانیم، تقویم آنلاینی را جهت ارائه نوبت و رزرو وقت در اختیار کاربران خود قرار دهیم. افزونه‌های نوبت دهی جهت جلوگیری از تجمع‌های طولانی و هم اتلاف وقت‌‌های بی‌مورد بر روی وب سایت‌ها نصب می‌گردند.

    روش کار یک افزونه نوبت دهی به این صورت می‌باشد که شما ابتدا باید سرویس دهنده و یا خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.  سپس تقویمی را برای شما به نمایش می‌گذارد تا بتوانید زمان مد نظر خود را انتخاب نمایید سپس با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نام ، شماره تلفن همراه ، ایمیل و… نوبت را به صورت کاملا خودکار ثبت می‌کند.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    بهترین مرکز چاپ در تهران

    افزونه نوبت دهی بوکلی چیست؟

    افزونه بوکلی یکی از ساده ترین و کاربردی ترین افزونه‌های نوبت دهی برای cms یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌باشد. افزونه بوکلی به دلیل ویژگی‌های خوب خود توانست عنوان محبوب ترین و پرفروش‌ترین افزونه نوبت دهی را به خود نسبت دهد.

    افزونه بوکلی این امکان را به شما می‌دهد تا قابلیت رزرو و نوبت دهی خودکار را بر روی سایت خود به ارمغان بیاورد.

    از امکانات بوکلی می‌توان به قابلیت ارسال پیامک فوری، ارسال پیامک به خطوطی که تبلیغات خود را مسدود کرده اند، سازگاری با تقویم خورشیدی، استفاده از فونت‌های ایرانی مانند ایران یکان، اعتبار سنجی، امکان حذف یا خلاصه کردن یک مرحله و امکان گزارش گیری کامل اشاره کرد.

    اما یکی از مشکلاتی که همه با آن دست به گریبان هستیم فراموشی است. شما زمانی که نوبتی را برای خود در این افزونه رزرو می‌فرمایید امکان فراموشی آن رزرو در ذهن شما وجود دارد.

    سامانه پیامکی

    اگر کسب‌وکاری دارید و برای کسب کارتان یک وب سایت طراحی نموده شاید عنوان ارسال پیامک از طریق وب سایت به گوشتان خورده باشد.

    این روش ارسال پیامک که به آن وب‌‌سرویس پیامکی هم می‌گویند، این امکان را به شما می‌دهد تا با تعرفه مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه بتوانید برای افراد مختلف از طریق وب سایت خود و یا نرم افزار خود پیامک ارسال کنید و افراد را از اتفاقات وب سایتتان مطلع سازید.

    همان طور که قبلا هم گفتیم اگر سایت یا اپلیکیشنی دارید، می‌توانید آن را به پنل پیامکی خود وصل کنید تا هر زمان که نیاز داشتید، برای مشتریان و مخاطبانتان پیامک ارسال کنید. این ارسال پیامک با کمک افزونه‌های مختلف و قطعه کدهای از قبل طراحی شده انجام می‌شود.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    چرا انجام آزمایش هورمونی مهم است؟

    سامانه ملی پیامک یکی از بهترین سامانه‌های پیامکی در زمینه ارائه وب سرویس پیامکی می‌باشد. این سامانه با تعرفه مناسب ارسال اس ام اس، پشتیبانی حرفه‌ای و مجرب، خدمات به روز و وب‌سرویس پیامکی پرسرعت توانسته کسب‌وکارهای مختلف را در حوزه وب سرویس پیامکی همراهی کند.

    ارسال پیامک با افزونه پیامک بوکلی

    همان طور که اشاره کردیم توسعه دهندگان افزونه نوبت دهی بوکلی با دغدغه‌های زیادی مواجه شدند. مثلا کاربران وبسایت یا حتی صاحب کسب‌وکار به دلیل فراموشی نوبت رزرو شده دچار مشکلات بسیاری شدند و یا پس از لغو نوبت از سمت وب سایت یا کاربری که نوبت را رزرو کرده بود، همچنان با بی‌برنامگی روبرو شدند.

    به همین دلیل توسعه دهندگان این افزونه قابلیت ارسال پیامک را به این افزونه اضافه نمودند.با اضافه کردن این قابلیت مشکلات متعددی از جمله نگرانی در ثبت شدن نوبت ، اطلاع رسانی به مدیر جهت وقت رزرو شده و … رفع گردید.

    سامانه اس ام اس ملی پیامک یکی از محدود سامانه‌های پیامکی می‌باشد که از این افزونه پشتیبانی می‌کند. این سامانه یکی از بهترین و بروزترین سامانه‌های پیام کوتاه در ایران می‌باشد و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این سامانه و خرید یکی از پنل های پیامکی، قابلیت ارسال پیامک را به این افزونه اضافه کنید.

    همچنین شایان به ذکر است که این سامانه قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات را دارد یعنی شما می‌توانید با تنظیمات ساده، ارسال از طریق پترن یا الگو (وب سرویس خدماتی) را بر روی وب سایت خود فعال سازی کنید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    نقش فناوری های جدید در یادگیری بشر

    همچنین شما با ارسال پیامک به مدیر و مشتریان خود می‌توانید آنها را از تمام رویدادهای رخ داده مطلع سازید.

    در این افزونه رخدادهایی مانند: اعلان به مشتری درباره قرار ملاقات تایید شده، اعلان به کارمند برای ملاقات تایید شده، اعلان به کارمند برای ملاقات تایید شده ، اعلان به کارمند برای ملاقات لغو شده، یادآوری عصر با دستور کار روز بعد به کارمند، یادآوری به مشتری در مورد رزرو نوبت روز بعد و … وجود دارد که شما با تنظیم این رویداد‌ها می‌توانید ارسال پیامک خود را انجام دهید.

    کلام آخر

    ما در این مقاله سعی داشتیم افزونه نوبت دهی بوکلی را به طور دقیق به شما معرفی کنیم. شما جهت ارسال پیامک با افزونه نوبت دهی و رزرو بوکلی می‌توانید از سامانه ملی پیامک استفاده فرمایید.این سامانه با ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات این نوید را به شما می‌دهد که دیگر نگران ارسال نشدن پیام‌های وب سایت خود نباشد.

    سامانه ملی پیامک با پشتیبانی از افزونه دیجیتس برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل و نوبت دهی و رزرو بوکلی این قابلیت‌ را برای شما فراهم می‌سازد تا بدون مشکل ارسال پیامک خود را انجام دهید. شما میتوانید با خرید یکی از پنل‌های پیامکی سامانه‌های ملی پیامک سیستم نوبت دهی وبسایت خود را به پیامک مجهز کنید. کافی است با شماره 02163404 تماس حاصل فرمائید. پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.