آموزش نصب کنترل تلویزیون سامسونگ روی گوشی

بدون دیدگاه
  • آموزش نصب کنترل تلویزیون سامسونگ روی گوشی

    چکیده : قابلیت استفاده از تلفن همراه به جای ریموت کنترل به شما این امکان را می دهد تا با انجام چند روش با تاچ کردن چند گزینه دیگر نیاز به پیدا کردن کنترل تلویزیون های سامسونگ نداشته باشید و یا اینکه تنبلی نمی گذارد شما از روی میز کنترل را بردارید.

     

    یکی از معجزه های تلویزیون های سامسونگ این است که شما می توانید با یک گوشی هوشمند کار هاای که ریموت کنترل انجام می دهد را انجام دهید. جالبه نه؟ با سایت فروشگاه هفت هزار که در فروش و عرضه انواع تلویزیون های سامسونگ  فعالیت دارد همراه باشید تا با چگونگی کارکرد این تکنولوژی آشنا شوید.

    کنترل تلویزیون یا تلفن همراه؟

    آیا می دانستید با یک تلفن همراه هوشمندی که در جیبتان وجود دارد می توانید تلویزیون خود را تنظیم کنید؟ برای مثال شما می توانید با گوشی هوشمند خود کیفیت صدا، تصویر تلویزیون خود را تغییر دهید و همچنین می توانید  تغییر کانال نیز انجام دهید که این فوق العاده است.

    قابلیت استفاده از تلفن همراه به جای ریموت کنترل به شما این امکان را می دهد تا با انجام چند روش با تاچ کردن چند گزینه دیگر نیاز به پیدا کردن کنترل تلویزیون های سامسونگ نداشته باشید و یا اینکه تنبلی نمی گذارد شما از روی میز کنترل را بردارید. از رو می توانید از تلفن همراه به جای ریموت کترل استفاده کنید.

    همچنین اپشن  استفاده از تلفن همراه به جای ریموت زمانی به درد شما می خورد که ریموت تلویزیون شما ناپدید شده باشد و شما راهی جز استفاده از تلفن هوشمند ندارید .

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    دانلود رایگان قالب وودمارت ممنوع (هشدار امنیتی)

    بهتر است بدانید برای اتصال ریموت بر روی تلفن همراه بایستی تلویزیون سامسونگ شما محصول سال های 2011 به بالا باشند تا شما بتوانید از این قابلیت تلویزیون های سامسونگ استفاده کنید.

    کنترل تلویزیون یا تلفن همراه؟

    چگونه تلویزیون سامسونگ خود را با گوشی هوشمند کنترل کنیم

    در ابتدا برنامه SmartThings را در تلفن خود باز کنید و سپس روی Menu ضربه بزنید. روی همه دستگاه ها ضربه بزنید و سپس تلویزیون خود را انتخاب کنید.  حال یک کنترل از راه دور روی صفحه در برنامه ظاهر می شود. گزینه های موجود روی کنترل از راه دور بسته به دستگاه های مختلف متفاوت خواهد بود.

    Smart View برنامه‌ای بود که سامسونگ از آن استفاده می‌کرد تا به شما این امکان را می‌داد که گوشی هوشمند خود ، اندروید  و یا iOS و همچنین رایانه ویندوزی خود را به تلویزیون خود متصل کنید. برای این منظور تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط باید به فروشگاه برنامه دستگاه خود بروید و Samsung Smart View را جستجو کنید.

    برای اتصال سریع موارد زیر را در تلویزیون خود انجام دهید:

    • در ابتدا دکمه Home را کلیک کنید.
    • سپس به قسمت تنظیمات تلویزیون بروید.
    • حال روی Samsung Accountکلیک کنید و وارد این قسمت بشید.

    پس از ورود به سیستم، برنامه SmartThings  را در تلفن هوشمند خود باز کنید. اکنون تلویزیون شما به عنوان یک دستگاه ظاهر شود. حال می‌توانید تلویزیون خود را از تلفن خود خاموش و روشن کنید و همچنین می‌توانید مواردی مانند صدا، کانال، منو و پیمایش اولیه را نیز توسط تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    پشم سنگ، قیمت پشم سنگ تخته ای و توری دار و فویل دار

    همان طور که مشاهده کردید شما می توانید تنها با انجام چند روش از تلفن همراه خود به عنوان یک ریموت کنترل استفاده کنید.

    چگونه تلویزیون سامسونگ خود را با گوشی هوشمند کنترل کنیم

    تلویزیون های سامسونگ

    تلویزیون های سامسونگ از هوشمند ترین تلویزیون های موجود در بازار هستند که شما می توانید پیدا کنید. این تلویزیون در ابتدا انحصاری مححصول کشور کره جنوبی بود ولی از سال 2018 تلویزیون های سامسونگ در اقصی نقاط دنیا با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می شوند.

    شاید برایتان جالب باشد کشور ایران نیز در تولید تلویزیون های سامسونگ با بهترین کیفیت نیز نقش دارد و شما می توانید با خیال راحت و تضمین از تلویزیون های سامسونگ ایرانی خریداری کنید و به هیچ عنوان نگران کیفیت آن نباشید .

    البته به خاطر داشته باشید اگر مایل به خرید تلویزیون های سامسونگ ایرانی و یا حتی خارجی با بهترین کیفیت بودید ، حتما حتما خرید خود را از فروشگاه ها ، نمایندگی ها و وب سایت های معتبر انجام دهید. چرا که اگر جنس فروخته شده به شما از نمایندگی معتبر نباشد ممکن است جنس خریداری شده شما تقلبی باشد و دچار دردسر شوید.

    برای اطمینان از اصل بودن جنس خریداری شده می توایند با تطابق دادن سریال نامبر پشت تلویزیون و روی کارتن تلویزیون به این نتیجه برسید که تلویزیون شما اصل است. بخاطر داشته باشید حتی یک عدد و یا یک حروف متفاوت در سریال نامبر به معنای تقلبی بودن جنس خریداری شده است.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آموزش کار با Filezilla جهت اتصال به هاست وردپرس

    دومین کار این است که سریال نامبر موجود در پشت کارتن تلویزیون سامسونگ را اسکن و یا در اینترنت و مرورگر سرچ کنید . اگر تلویزیون شما اصل باشد عکس و مشخصات تلویزیون خریداری شده خود را در اینترنت خواهید ولی در غیر این صورت تلویزیون شما تقلبی است.

    همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت معتبر و رسمی فروشگاه هفت هزار تلویزیون های مورد نظر خود را با ضمانت اصل ، مرجوعی در صورت نارضایتی، نصب و راه اندازی رایگان همچنین با بهترین قیمت خریداری کنید. شما حتی می توانید با خرید از فروشگاه هفت هزار از امکان خرید قسطی تا اقصاط 12 ماهه بهره ببرید.

    چگونه تلویزیون سامسونگ خود را با گوشی هوشمند کنترل کنیم

    کلام آخر

    در این مطلب به برسی این موضوع که چگونه تلویزیون سامسونگ خود را با وشی هوشمند کنترل کنیم ، برسی کلی تلویزیون های سامسونگ و… پرداختیم. شما می توانید قبل از خرید به مطالعه این مطلب بپردازید تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را هنگام خرید داشته باشید.

    تلویزیون های au7000 از کیفیت بسیار بالا و بیشترین وضوح برخور دار هستند که تماشای فیلم، سریال، مستند، انیمیشن … در این تلویزیون ها لذت بخش است. شما می توانید با مراجعه وبسایت فروشگاه هفت هزار از محصولات موجود در سایت دیدن کنید.

    منبع: https://au7000.com/samsung-tv-control-on-the-phone/

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.