محاسبان؛ آموزشگاه برتر حسابداری در اصفهان

بدون دیدگاه
  • محاسبان؛ آموزشگاه برتر حسابداری در اصفهان

    چکیده : محاسبان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه های آموزش حسابداری در کشور است که دوره های آموزش حسابداری، حقوق و دستمزد و مالیات در به صورت حضور یو غیرحضوری برگزار می کند.

     

    آموزشگاه حسابداری محاسبان در اصفهان

    آموزشگاه حسابداری در اصفهان محاسبان، یکی از آموزشگاه‌های برتر کشور است که با ارائه دوره‌های کاربردی و با قیمت مناسب، سعی می‌کند شما را در راه ارتقا و پیشرفت یاری دهد. تا شهریور 1401، 10350 نفر دوره‌های محاسبان را با موفقیت گذرانده‌اند و پیشرفت بسیاری در حرفه خود داشته‌اند؛ این امر آموزشگاه محاسبان را به یکی از برترین آموزشگاه‌ها تبدیل می‌کند. اما حسابداری چیست و چرا مهم است که در آموزشگاه خوب آموزش ببینیم؟ در این مطلب سعی کرده‌ایم به این سؤالات پاسخ دهیم.

    حسابداری چیست؟

    حسابداری به‌منظور بررسی و یا ثبت رویدادهای مالی یک شرکت یا سازمان است. این رشته، دارای نکات بسیاری است که باید برای حسابداری دقیق و حرفه‌ای، تمامی این نکات و چم و خم کار را بدانید؛ به همین دلیل، بسیار مهم است که در آموزشگاه یا دانشگاه خوب، تمامی نکات و قوانین دنیای حسابداری از صفر تا صد به شما آموزش داده شود. اگر در دوره‌های آموزشی مناسب شرکت نکنید، نمی‌توانید به‌عنوان حسابدار حرفه‌ای کار کنید و دچار شکست و اشتباهاتی در حرفه می‌شوید که ممکن است تاوان مالی سنگینی به‌همراه داشته باشد.

    بنابراین قبل از انتخاب دانشگاه یا آموزشگاه حسابداری، از انتخابتان مطمئن شوید. بهتر است در آموزشگاه هایی ثبت‌نام کنید که امکان ارائه مدرک فنی‌حرفه‌ای را داشته ‌باشند. آموزشگاه محاسبان یکی از برترین آموزشگاه‌های اصفهان است که امکان اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای پس از پایان دوره‌های آموزشی را برای شرکت‌کننده‌ها فراهم می‌کند. به‌طور کلی حسابداری به 5 شاخه تقسیم می‌شود:

    حسابداری مالی

    هدف این گرایش، بررسی حساب‌ها و ترازهای مالی و بررسی سود و زیان است که در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، سهام‌داران و… کاربردی است و برای رشد و توسعه شغلی و مفید واقع‌شدن در محل کار، نیاز است که به‌طور دقیق بتوانید حساب‌ها و دفاتر مالی را بررسی کنید. بنابراین، آموزش دیدن تمامی نکات ضروری است؛ پس بهتر است قبل از ثبت‌نام در مورد آموزشگاه یا دانشگاه، تحقیق کافی به عمل آورید.

    حسابداری صنعتی

    این گرایش در کارخانه‌ها و صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هدف آن محاسبه هزینه تمام‌شده محصولات است. در مشاغل دیگر مانند بانک‌ها و بیمارستان‌ها و… نیز برای افزایش کارایی، از این گرایش استفاده می‌شود.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آموزش نصب کنترل تلویزیون سامسونگ روی گوشی

    حسابداری دولتی

    هدف حسابداری دولتی ثبت و طبقه‌بندی رویدادهای مالی است که به‌منظور کنترل بودجه در زیرمجموعه‌های دولت استفاده می‌شود.

    حسابداری مدیریت

    این گرایش معمولاً به‌صورت محرمانه توسط مدیران ارشد مورد استفاده قرار می‌گیرد و هدف آن، اندازه‌گیری بهتر مدیریت است. حسابداری مدیریت از جدیدترین گرایش‌های حسابداری است و رشته‌ای خاص به‌شمار می‌آید.

    حسابداری منابع انسانی

    از جدیدترین گرایش‌های حسابداری، می‌توان به حسابداری منابع انسانی اشاره کرد که هدف آن محاسبه و بررسی ارزش اقتصادی منابع انسانی و ارائه در صورت‌های مالی است.

    تاریخچه آموزشگاه محاسبان اصفهان

    محاسبان اصفهان

    در سال 1387 مؤسسان آموزشگاه محاسبان که هر دو فارغ‌التحصیل رشته حسابداری هستند، تصمیم به راه‌اندازی آموزشگاهی برای پوشش‌دهی و تدریس تمامی نکات مربوط به رشته حسابداری و چم و خم کار در این حرفه گرفتند. هدف اصلی آموزشگاه محاسبان از زمان تأسیس تا به امروز، تربیت حسابداران حرفه‌ای و خبره و آمادگی آن‌ها برای ورود به بازار کار بوده‌است؛ بنابراین، تمامی دوره‌های آموزشی این آموزشگاه توسط اساتید حرفه‌ای و مجرب تدریس می‌شوند و به‌روز و هماهنگ با تغییرات قوانین مالیاتی و مالی در زمینه حسابداری هستند.

    همچنین، به‌علت تغییرات قوانین حسابداری و قوانین کار در این رشته، امکان اخذ مشاوره برای حسابداران به‌منظور جلوگیری از رخ دادن اشتباهات و شکست‌های کاری در این آموزشگاه وجود دارد؛ حتی اگر حسابدار حرفه‌ای هستید و تصمیم شرکت در این دوره‌ها را ندارید، می‌توانید از جلسات مشاوره آموزشگاه محاسبان بهره‌مند شوید.

    چرا در دوره‌های آموزشی محاسبان شرکت کنیم؟

    همان‌طور که گفته شد، بسیار مهم است که رشته حسابداری و قوانین مربوط به آن را در آموزشگاه مناسبی آموزش ببینید؛ زیرا برای ورود به دنیای کار، نیازمند به فراگیری تمامی نکات و چم و خم این رشته هستید که ممکن است در برخی آموزشگاه‌ها تدریس نشوند یا برای فراگیری تمامی نکات مربوط به حسابداری، ملزم به شرکت در دوره‌های متعددی باشید. آموزشگاه محاسبان از برترین آموزشگاه‌های اصفهان است که با شرکت در دوره‌های این آموزشگاه، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد.

    جامع بودن مطالب آموزشی در دوره‌های محاسبان

    دوره‌های آموزشی آموزشگاه محاسبان اصفهان، بسیار کامل و جامع هستند و توسط اساتید برتر و مجرب تدریس می‌شوند. این آموزشگاه از پیشروترین آموزشگاه‌های شهر اصفهان است و حدود 10350 شرکت‌کننده دوره‌های آموزشی محاسبان را با موفقیت گذرانده‌اند. پس از شرکت در این دوره‌ها، برای ورود به بازار کار به‌عنوان حسابدار کاملاً حرفه‌ای و مسلط خواهید بود.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    پشم سنگ، قیمت پشم سنگ تخته ای و توری دار و فویل دار

    ارائه مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای پس از گذراندن دوره‌ها

    یکی از دلایل برتری آموزشگاه محاسبان، ارائه مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای کشور به شرکت‌کنندگان عزیز است. آموزشگاه محاسبان با مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، قادر به ارائه این مدرک به شما پس از گذراندن این دوره‌های آموزشی است که شانس استخدام شما را بالا می‌برد.

    امکان مشاوره پس از گذراندن دوره‌ها

    یکی از امکانات این آموزشگاه، شرکت در جلسات مشاوره با مشاوران خبره در زمینه حسابداری است؛ قیمت این جلسات بسیار مناسب است و در این جلسات، شما از مشاوره مشاوران حرفه‌ای بهره‌مند خواهید شد تا به‌دلیل ناآگاهی و عدم تسلط به قوانین دنیای حسابداری، دچار اشتباه نشوید. امکان مشاوره بدون ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز وجود دارد؛ برای دریافت این خدمات می‌توانید با مؤسسه محاسبان تماس بگیرید تا مشاوران مجموعه شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

    دوره‌های آموزشگاه محاسبان اصفهان

    دوره های آموزشگاه محاسبان اصفهان

    یکی از بهترین آموزشگاه حسابداری در اصفهان، آموزشگاه محاسبان است که دوره‌های کاربردی با مطالب جامع در حوزه حسابداری را ارائه می‌دهد. دوره‌های آموزشی این آموزشگاه عبارتند از:

    • آموزش حقوق و دستمزد بادیگارد
    • آموزش حسابداری سکو
    • آموزش مالیات شتاب

    مطالب تمامی دوره‌ها بسیار کامل و جامع است و نیازی به شرکت در دوره‌های مختلفی با موضوعات مشابه نیست. مطالبی که در هر یک از این دوره‌ها تدریس می‌شوند به شرح زیر هستند:

    آموزش حقوق و دستمزد بادیگارد

    در این دوره سعی کرده‌ایم تمامی تجربیات و نکات مهمی که در 18 سال آموزش را فرا گرفته‌ایم را به شما ارائه دهیم تا از سازمان خود به خوبی محافظت کنید. به همین دلیل، این دوره به‌نام آموزش حقوق و دستمزد بادیگارد نام‌گذاری شده‌ است. سرفصل‌های دوره عبارتند از:

    • شخصیت حقیقی و حقوقی چه تأثیرات مالیاتی دارد
    • تکالیف مالیاتی اشخاص حقوقی
    • انواع شخصیت‌های حقوقی و معافیت‌های مالیاتی
    • نحوه ثبت‌نام کد اقتصادی جدید و دریافت شماره اقتصادی
    • تشکیل پرونده مالیاتی
    • مالیات حق تمبر سرمایه، افزایش و کاهش
    • تفاوت مفهوم سرمایه از دیدگاه حسابداری و قانون تجارت ایران
    • مخارج قبل از دیدگاه بهره‌برداری

    این دوره توسط استادهای مجرب و برتر تدریس خواهد شد؛ برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با آموزشگاه محاسبان تماس بگیرید تا در خصوص استادها و چگونگی تدریس راهنمایی شوید.

    آموزش حسابداری سکو

    این دوره مانند تمامی دوره‌های محاسبان، توسط استادان برتر آموزش داده‌ می‌شود. پس از اتمام این دوره، دانش شما بسیار بیش‌تر از یک حسابدار تازه‌کار خواهد بود و تمامی نکات مربوط به بازار کار را فرا می‌گیرید. با شرکت در دوره آموزش حسابداری سکو محاسبان یا هر دوره آموزشی دیگر در این آموزشگاه، برای ورود به حرفه و بازار کار کاملاً مسلط و آماده خواهید بود.

    دوست عزیز پیشنهاد میشه این مطلب را هم ببینید
    آموزش ترکیب کردن سلول‌ها در اکسل

    سر فصل‌های دوره مقدماتی حسابداری سکو عبارتند از:

    • آشنایی با حسابداری
    • معادلات حسابداری
    • تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی
    • ثبت رویدادهای مالی در دفاتر و مدارک حسابداری
    • درآمد و هزینه
    • سرمایه‌گذاری مجدد و برداشت
    • اصلاح حساب‌ها و آموزش حسابداری اصلاح حساب‌ها
    • تنظیم صورت‌های مالی در مؤسسات بازرگانی
    • روش‌های ارزیابی موجودی کالا
    • سیستم ثبت دائمی موجودی‌ها

    دوره آموزش مالیات شتاب

    این دوره شامل تمامی مطالب مربوط به قوانین دنیای کار و حسابداری است؛ با شرکت در دوره آموزش مالیات شتاب به هیچ دوره دیگری در رابطه با این موضوع نیاز نخواهید داشت. سرفصل‌های این دوره عبارتند از:

    • قانون کار ماده 2 (تعریف کارگر)
    • قانون کار ماده 3 (تعریف کارفرما)
    • قانون کار ماده 4 (کارگاه)
    • آموزش قانون کارها و قراردادها
    • آموزش مالیات حقوق
    • آموزش بیمه تأمین اجتماعی
    • محاسبه حقوق و دستمزد در اکسل
    • نرم‌افزار حقوق و دستمزد

    نتیجه‌گیری

    رشته حسابداری رشته پیچیده و دارای نکات بسیاری است و قوانین مربوط به آن، دچار تغییر و تحولاتی می‌شود. بنابراین، برای موفقیت در این حرفه نیاز است که تمامی نکات را بدانید و هر از گاهی به‌منظور به‌روز شدن دانش شما در این زمینه، در دوره‌های آموزشی به‌روز و حرفه‌ای و هماهنگ با قوانین کاری شرکت کنید. آموزشگاه حسابداری محاسبان در اصفهان یکی از برترین آموزشگاه‌های حسابداری در کشور است که دوره‌های آموزشی حسابداری به‌روز و هماهنگ با تغییرات قوانین دنیای کار حسابداری را توسط استادان خبره و حرفه‌ای ارائه می‌کند.

    همچنین، امکان اخذ مشاوره برای حسابداران به‌منظور جلوگیری از اشتباهات کاری فراهم کرده ‌است. این آموزشگاه با مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، پس از پایان دوره‌ها به متقاضیانی که با موفقیت دوره را سپری کرده‌اند مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای را اعطا می‌کند که شانس آن‌ها در استخدام بالا می‌برد. برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی حسابداری محاسبان، با آموزشگاه تماس بگیرید.

    برچسب ها : مالیات,حقوق و دستمزد,حسابداری,محاسبان,اصفهان,آموزش

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سون ریپلای هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. 📢

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    اشتراک گذاری:

    مطالب مرتبط برای شما

    نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

    توجه داشته باشید که نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

      هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.